Kısa sayılabilecek bir süre içerisinde maalesef çok dostumu kaybettim. Doğaldır ki her birine hislerime tercüman olan ağıtlar yazdım. Bu dörtlüğüm bir isyanın tezühürüden başka bir şey değildir.
Göçüp giden dostlara ağıt yazmaktan bıktım, Sanki ben bir felaket tellalı olup çıktım, Çok azaldı yazık ki, gönül soframdakiler, Ben çıkar gözetmeyen dostluklara acıktım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ş İ K A Y E T şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ş İ K A Y E T şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba değerli İsmet abim..nasılsınız ? hani bana kitap yollayacaktınız ama henüz elime geçmedi...güzel şiirinizi kutlarım...tam bir ahde vefâyı anlatıyor...teşekkürler...sevgi, selam ve saygımla...
>>>>>>>>>>>>>>>>>> B İ R D E M E T !... ********************* MEVSİMLERDEN İLKBAHAR ! DIŞARDA YAĞMUR YAĞAR İKİ MART ; GÜNSE PAZAR , MİSAFİR GELDİ AHMET!.. SİTEDE NE YOK NE VAR ŞAİRLER NELER YAZAR, ŞÖYLE ATTIK BİR NAZAR, HER SAYFADA BEREKET... KİMİSİNDE COŞKULAR KİMİSİNDE İNTİZAR KOKLADIM AZAR AZAR... ŞİİRLERDEN BİR DEMET; <<<<<<<<<<<<<<<<<< Tebrik ederim...Sizi de beklerim...
Hayat mememat med cezirinde mualaesef
çok çok sevdiklerimizi kaybettik ve edeceğizde
taki bizde aynı yolun yolcusu oluncaya dek..
İnşallah bizlerinde ismi baki kalır adımıza ağıtlar
yakılıp dost üzüntülerinin tezahürü olur..
Kutlarım üstadım sizi ve eserinizi tebrikler..
Selam ve muhabbetlerimle..yudumyunus