(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
xxxxxxxxxxxxxxx şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
xxxxxxxxxxxxxxx şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir tütün sarılığı ve sonbaharın ilk yaprak dökümü. Hazin bir kutsallığın en nadide parçasıdır, Sistina. Kiremit rengi ve bir o kadar da kahır. Nankörlüğün bir canlıya hitap edilmesi nasıldır bilmiyorum ama, en azından kelimenin siyah oluşu her zaman beni etkilemiştir.
Hangi bedende olursa olsun, savaşmak, bir şeyler için-elde etmek-için, onu sahiplenmek için; savaşmak / belki de kaybedeceğini bile bile veya bilerek yenilmek için: yine ve yeniden, her daim.
Aklıma geldi, -duvar-
...
“Peykeler, duvara mıhlı peykeler; Duvarda, başlardan, yağlı lekeler, Gömülmüş duvara, baş baş gölgeler... Duvar, katil duvar, yolumu biçtin! Kanla dolu sünger... Beynimi içtin!”
Bir tütün sarılığı ve sonbaharın ilk yaprak dökümü. Hazin bir kutsallığın en nadide parçasıdır, Sistina.
Kiremit rengi ve bir o kadar da kahır. Nankörlüğün bir canlıya hitap edilmesi nasıldır bilmiyorum ama,
en azından kelimenin siyah oluşu her zaman beni etkilemiştir.
Hangi bedende olursa olsun,
savaşmak, bir şeyler için-elde etmek-için, onu sahiplenmek için;
savaşmak / belki de kaybedeceğini bile bile veya bilerek yenilmek için:
yine ve yeniden, her daim.
Aklıma geldi, -duvar-
...
“Peykeler, duvara mıhlı peykeler;
Duvarda, başlardan, yağlı lekeler,
Gömülmüş duvara, baş baş gölgeler...
Duvar, katil duvar, yolumu biçtin!
Kanla dolu sünger... Beynimi içtin!”
...
"Necip Fazıl Kısakürek"