(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİNDAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİNDAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yeri geldiğinde doğruları söylemek yazmak gerekir. Yüreğine kalemine gönlüne sağlık Mehmet abim. Öfkenin kinin kıyımın ülkemizde yeşermemesi son bulması dileğimle. Saygılarımla.
Bir 1960 yılında, bir de pazar günkü seçim sonunda yüzleri kararan, gölgelerin sessizliğine bürünen insanların yıkılışlarını, benzer çökmüşlüğünü, gördüm yandaş kesimi pek çok insanda.
İnsanın tapınak haline getirişi ne kadar kötü ve çirkin. Tapılacak tek varlığın ALLAH olduğunu unutmak, hangi aklı - selim insanın akıl karıdır. İşte Türk toplumu ve ulusu içinde bulunan bu gölge insanlar gruplaşmasından kurtulması lazım bu ülkenin. Bunu da ancak ve kesinlikle insanı eğitmekle doğru düşünceye yöneltmekle sağlayabilirsiniz. Bu gerçeği kendine ideal yol kabuleden çağdaş toplum yöneticilerini yetiştirmek gerekir. 1950 yılında başlatılmak üzere, insanı adam gibi adam yapacak bu ideal toplumsal eğitim ve öğretim çabasının önü kesilmiş, Türk toplumunda niteliksiz , az gelişmiş, çıkar ve ulufe ehli insan yetiştirilmesi adeta teşfik edilmiş, Hatta bu olumsuzluğun can hıraş mücadelesi yapılmış sahtekar inanç ve sahtekar dinciler tarafından. Yarım asrı aşkın zamandır bu olumsuzluğun, bu çalkantıların, bu bozuk ruh haleti çarpıntılarının müthiş yorgunluğu içinde hep bocaladı Türk toplumu, Türk insanı.
Bir türlü kavrayıp üstesinde gelemedi Türk aydını ve insanı bu korkunç olumsuzlukların. Kim bilir daha da ne kadar yaşanacak bu kahredici süreç.
Yüreğinize, kaleminize sağlık sevgili toprağım. Ne kadar güzel, haklı ve anlamlı mesajlar veriyordu dizelerin. İlham ve yürek sesinizin harikulade titreşimlerinin sürmesi dileklerimle kutladım ve selamladım sizi. Kemal Polat
A l k ı ş l ı y o r u m kalemini
________________________________________________Selamlar