Dostça , arkadaşça yol almak, Fazla değil istediğim, uzaktan uzağada olsa,
Herkese olduğu kadar yakın, herkese olduğu kadar uzak
Senle mutlu olmak , anı yaşamak gibi işte.
Benim olmayan hiç bir şeyi sevemedim can... Vitrindekini kim ne kadar beğenir? Sever görünür sadece, uzaklaşınca unutur.. Evet can, Bana yakın olmayanlarda aynen vitrin.
Benim de rakım var dertleştiğim Bazan dalarım geçmişe, dinlerim Eskilerden çevir dur kasedi, aynı hava.. içmek dağıtmak değil can, lüksüm değil bilesin, ihtiyaç hiç değil! akşam arkadaşım yoldaşım, dert ortağım sırdaşım...
Ağlamak yok, kırılmak pişmanlık yok, Aşka gelince, gönül sevince, yaşamak ne güzel.. Yudumlarsın aslan sütünü, varı yoğu geçmişi, sıralarsın gözünde...
hayat güzel, sevmek güzel Anı yaşa, bakma yaşa, koy gönlünü, Aşkı yaşa, yaşamak ne güzel...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARHOŞ DUYGULAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARHOŞ DUYGULAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayat güzel, sevmek güzel Anı yaşa, bakma yaşa, koy gönlünü, Aşkı yaşa, yaşamak ne güzel...Bir anda olsa yaşamak ne güzel,yüreğinize kaleminize sağlık,saygılar.