(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürek Çatlağı // şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürek Çatlağı // şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tırmanışlar izledi Gelecek ayı sonraki Onüçünde bir kız bakireliginde Vurulduk sonra anaç olmadan Yılmadık Yaralı kanatlarıyla ucuracagiz yarını Tut yüreğimden
Yureğimize açilan çatlaklari nasirli ellerimizle yani yuregimizde biriktirdilerimizle yeniden onarmak için yasami kanatlarindan tutup yeniden üretmek gerekiyor belki de... anlamlı, samimi ve icten bir şiirdi tebrikler, sevgi ve selamlar...
Süpriz bir şiirdi hiç beklemediğim güne gelmesini ki; 6 evvel gelmişti bir şiirim güne en son ve o zamandan bu zamana çok sıkı şiirler asmıştım bu şiirin gelmesi şaşırttı :) teşekkür ederim yorumuna şair...
insan sevdiğinin adının yanına yakışacak kelime bulamaz Bütün anlamlı kelimeleri dizsede ifade etmeye yetmez, yürek çatlağından dupduru sıcacık sevgi tohumları filizlendirir toprağından
yürek çatlaklarınızdan en güzel sevgiler filizlenmesi dileklerimle şair
Keşke bir mavi hakkım daha olsaydı ve bu güzel yorumu mavileştire bilseydım ama gönlümde mavidır yorum teşekkür ederim srvgili şair degerliydi yorum deger kattı şiire.
Keşke bir mavi hakkım daha olsaydı ve bu güzel yorumu mavileştire bilseydım ama gönlümde mavidır yorum teşekkür ederim srvgili şair degerliydi yorum deger kattı şiire.
Ansızın Gölgesi serin Bir ay geçti üzerinden Kanatıp Kurşunsuz açılan Kavruk yaralarını ____Şiir bütünüyle de çok güzel ama bu dizeler vurdu beni.Beğeniyle okudum yürek sesinizi kutlarım dost kalem.Saygılar...
Suskundu
Yatakları kuruyan şehrinin
Kıyıdan uzak çevriminde