(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoşçakaldan önce... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoşçakaldan önce... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
>>>>>>>>>>>>>>>>>> B İ R D E M E T !... ********************* MEVSİMLERDEN İLKBAHAR ! DIŞARDA YAĞMUR YAĞAR İKİ MART ; GÜNSE PAZAR , MİSAFİR GELDİ AHMET!.. SİTEDE NE YOK NE VAR ŞAİRLER NELER YAZAR, ŞÖYLE ATTIK BİR NAZAR, HER SAYFADA BEREKET... KİMİSİNDE COŞKULAR KİMİSİNDE İNTİZAR KOKLADIM AZAR AZAR... ŞİİRLERDEN BİR DEMET; <<<<<<<<<<<<<<<<<< Tebrik ederim...Sizi de beklerim...
Nazik ölüşler gölgesiz Saklamayı dener gizemleri İzinsiz gösteri bu parmaklik .. Güneş hapis bulutlarda Ninni söyleyen sadece Gece zamansız melek Hoşçakaldan önce... -- Meleklerde tatilde ( gecemize bir Genco şiiri düştü.. Bu gece şiirler şarap tadinda..
Genco'nun şiirlerinin tadini herkes anlayamaz :-) Ben bilirim.
Merhaba yenilikci şair dostum..hoşgeldin şiir geceme
Hilmi Yazgi tarafından 3/2/2008 2:36:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
B İ R D E M E T !...
*********************
MEVSİMLERDEN İLKBAHAR !
DIŞARDA YAĞMUR YAĞAR
İKİ MART ; GÜNSE PAZAR ,
MİSAFİR GELDİ AHMET!..
SİTEDE NE YOK NE VAR
ŞAİRLER NELER YAZAR,
ŞÖYLE ATTIK BİR NAZAR,
HER SAYFADA BEREKET...
KİMİSİNDE COŞKULAR
KİMİSİNDE İNTİZAR
KOKLADIM AZAR AZAR...
ŞİİRLERDEN BİR DEMET;
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Tebrik ederim...Sizi de beklerim...