BAK İŞTE BU SENİN ESERİN
Sonu olmayacak bir yoldayım
Nerdeyim bilmemki ben kimim Kaybettim kendimi ne haldeyim Bak işte bu senin eserin Sevme dediler dinlemedim Her kötü diyeni tersledim Dostlarımı bile terk eyledim Bak bu işte senin eserin Bilmem neydi suçum günahım Yanlışı ben nerde yaptım Sayende şimdi yalnız kaldım Bak işte bu senin eserin Aşkından kör oldu gözlerim Tesirinde kaldı sözlerim Dikeni gül olan bahçedeyim Bak işte bu senin eserin |
BAK İŞTE BU SENİN ESERİN...
SONU OLMAYACAK BİR YOLDAYIM?...
NERDEYİM BİLMEM Kİ?... BEN KİMİM?..
KAYBETTİM KENDİMİ... NE HALDEYİM?...
SEVME DEDİLER DİNLEMEDİM....
DOSTLARIMI BİLE TERK EYLEDİM....
YANLIŞI BEN NERDE YAPTIM?....
SAYENDE ŞİMDİ YALNIZ KALDIM....
AŞKINDAN KÖR OLDU GÖZLERİM...
TESİRİNDE KALDI SÖZLERİM....
DİKENİ GÜL OLAN BAHÇEDEYİM...
BAK İŞTE BU SENİN ESERİN.....
Bilmiyorum da bu şiiriniz çok farklı geldi bana...sanki kendinizi sorguya ve muhasebeye çeker gibi yazmışsınız...ve bu durumda da haleti ruhiyeniz de çok iyi değil gibi görünüyor...yani hep olumsuz ifadeler kullanmışsınız şiirinizde?..yukarıya da yazdım bu cümlelerinizi özellikle...ama bence bu tavrınız ve bu düşünce yapınız doğru değil kesinlikle...hemen bu olumsuz duygu ve düşüncelerden kurtulmalısınız ve olumlu düşünmeye başlamalısınız bir an önce...çünkü bu şekilde düşünmeye ve yaşamaya devam ederseniz daha da kötüye gider hayatınız çekim yasasına göre....ÇEKİM YASASI der ki:BENZER BENZERİ ÇEKER....yani hep olumsuz düşünürseniz hep olumsuz şeyleri çekersiniz ve sürekli negatif şeylerle karşılaşırsınız...nasıl mı?..tabi ki bu olumsuz şeyleri devamlı düşünerek ve bunlara sürekli odaklanarak...kısacası bu yasaya göre:En çok düşündüğünüz ya da en çok odaklandığınız şey,yaşamınız olarak karşınıza çıkıyor.Yaşamımızı esasında Siz veya biz yani herkes aslında kendisi oluşturuyor...Yani bu hayatta biz gerçekten mutsuzsak ve istediklerimizi de elde edemiyorsak sorumlusu bizden başkası değil inanın...Tabiri diğerle;DÜŞÜNCELERİMİZ SOMUTLAŞIYOR bizim...bunun için Siz düşüncelerinizi olumsuz şeylere veya olmasını istemediğiniz şeylere değil de bunun aksine hayatınızda olmasını istediğiniz şeylere ve olmak istediğiniz şeylere yönlendirin...yani DÜŞÜNCE ŞEKLİNİZİ DEĞİŞTİRİN...daha da açıkçası,siz sürekli hastalığı düşünürseniz sürekli hasta olursunuz,siz sürekli mutsuzluğu düşünürseniz hep mutsuz olursunuz,sürekli fakirliği düşünürseniz hiçbir zaman fakirlikten kurtulamazsınız...daha buna benzer çok fazla örnek verilebilir ancak,burada sizin yapmanız gereken şu; bu saatten itibaren artık hep olumlu düşünmeye ÇALIŞMALI ve hep olmasını hayal ettiğiniz şeylere odaklanmalısınız...inanın o zaman hayatınız tamamen değişecek ve istedikleriniz de bir bir olmaya başlayacak ve siz de çok mutlu olacaksınız,göreceksiniz...
Cihaaan tarafından 3/8/2008 4:07:51 PM zamanında düzenlenmiştir.