Aklı noksan olan da ilham, küfret olurmuş Merhametsiz vicdanda elde şiddet olurmuş Bencil çaresiz ise halde hiddet olurmuş İnsanoğlu eğitmek hadsiz müddet alırmış.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
alırmış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
alırmış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aklı noksan olan da ilham, küfret olurmuş Merhametsiz vicdanda elde şiddet olurmuş Bencil çaresiz ise halde hiddet olurmuş İnsanoğlu eğitmek hadsiz müddet alırmış. ülkü hanım bugüzel dizelerinizi kutlarım yüreğiniz daim olsun saygılar...
Merhaba değerli kalem, Eserin her zaman olduğu gibi güzel ve demini almış bir şiir.Biz de bu güzel şiirini okuyor ve kutluyoruz, yalansız, riyasız. Gönlüne, ömrüne bereket, Kaleminin mürekkebi hiç kurumasın, ilham perileri ayrılmasın yanından, yalnız bırakmasın bir ömür seni.Bu şiir vesilesiyle seni, sonsuzluğun sahibine emanet ediyor,sağlıkla sağlıcakla kalasın diyorum.
Aklı noksan olan da ilham, küfret olurmuş Merhametsiz vicdanda elde şiddet olurmuş Bencil çaresiz ise halde hiddet olurmuş İnsanoğlu eğitmek hadsiz müddet alırmış.
ablam bu ne güzel bir dörtlük böyle yazdıklarınız maalesef doğru atasözü gibi nasihat verici mısralar tebriklerimle
Merhametsiz vicdanda elde şiddet olurmuş
Bencil çaresiz ise halde hiddet olurmuş
İnsanoğlu eğitmek hadsiz müddet alırmış.
ülkü hanım
bugüzel dizelerinizi kutlarım
yüreğiniz daim olsun
saygılar...