Okuduğunuz şiir 27.5.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Acıyı Avuçlamak Hünerdir
İlacı olmayan bir vakittir kimi zaman ömür Başınıza geleni görür duyar bilirsiniz Hatta başınıza gelmeden gelmişten beter yaşarsınız Buna rağmen daha beterini tahayyül edemezken Olsun da yaşansın dersiniz Yaşansın da bitsin istersiniz Oysa bitip tükenecek olan sizsinizdir!
Bu hayatın her tebessümü kefilli Her derdi sahipliyken Kim mukadderatını inkar edebilir Özgür irade dedikleri bir uçurtmanın Rüzgarda savrulurken sahibinin İpi salması yada çekmesi kadar İmkanlı değil midir? Dediğim de bu işaretimi konuştu aklım Yaşamak kaderinse de içini eşelediğin Göğünü ürpertip yerini değiştirdiğin Her imkanın takdirindir Ruhsatlı özgürlüğünle kulsun Kulluğunu kabul ettirebildiğin kadar da adamsın... Sustum ve yaşamaya devam ettim.
Hiç kimsenin sessizliğine ulaşılamıyor Kimse kimsenin acısıyla ağlamıyor Sevinciyle gülmüyor çünkü İnsanlığın bitip tükendiği yerdeyiz hepimiz Kendimizin sessizliğini biricik bilip Başka her gelene ve gidene sağır Kör velhasılı yanlışız
Suç belli! Belirsizlik kararsızlık mütereddit umutlar Allah kimseyi şehla baktırmaya görsün İnancın ilmuhabiri değil hiçbiri Değil işte iktiza edecek kelimenin yeri hiçbiri Bir adam bir başka adamın adımıyla yürümemeli Gözüyle bakmamalı duymamalı kulağıyla Ve sevmemeli kalbiyle Sesini konuşup susmamalı En mühimi kimsenin vaktini yaşamamalı Kul hakkına dair hiçbirşeyi giyinip kuşanmamalı Suç belli! Çalmak çırpmak aldatıp dolandırmak Kırıp döküp incitmek bir muhayyileyi Dahası gürültü çıkarıp mevsimleri yerinden etmek Havayı toprağı suyu kirletip Can kırıkları üzerinde yaşamak Pek ala suç! Dedim ya izahı olmaz Olmasın zaten hiç bir gayri samimiyetin Ve kimse geldiği gibi kalamamışsa hala Ben yaşıyorum demesin!
Körü körüne yaşıyor olmanın haksız öfkesiyle Avuçluyorum acıyı Mahçup değilim mağlup olduğumu kimse söylemiyor Kimilerinin aklına inip Kimilerinin kalbine çıktıysam da Bir teselli bulup mazeretim budur işte diyemedim Çapsız bir yaşama uğraşı benimkisi Kendimi ithamda haklıysam da Yalnız değilim hiç bir suçumda Kanıtlarım var göz göze geldiğim Ve kalp kalbe karşı durduğum Mesela şimdi Yaratılışımda ki kıvamı tutturamamış diye tanrıyı suçlayıp Ahlaksız bir isyanı başlatacağım Sonra da insanlığıma verip Şeytanın şerrinden Allaha sığınacağım Ve içinde öldüğüm her dünü silkinip Yepyeni bir yarına başlayacağım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acıyı Avuçlamak Hünerdir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acıyı Avuçlamak Hünerdir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yerde okumuştum; gardroplar dolusu giysisi varken giyecek uygun bir şey bulamamak "kadınca" imiş. :) Bakmak lazım o halde dolaptakilere tek tek, bakmak lazım belki yine; tek ve tek. Şairim de hep yok'a getirip dayıyor meseli :) İnsan iradesinin nerede cüz, nerede küll olduğu bile devasa bir konu. Eminim Şair bu sahralarda dolaşacak takattedir. Kalemini buralarda görmek dileriz. Elimizden tutup gezdirsin. Çok saygımla.