(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*.* ARKADAŞ ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*.* ARKADAŞ ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili yavrum.bir arkadaşı bu kadar güzel tanıyabilmek ve onun hakkında şiir yazmak ,ne kadar güzel birşey.hele onun dertlerine ortak olmak o daha da güzel.bu güğzel mısralar senin o mücevher gibi kalbinden çıkmışlar ve sayfayı kaplamışlar.sayfa mis gibi arkadaş sevgisi kokuyor.kutluyorum şiirini.puanım tam.selamlar.
Ben ilk bir arkadaş tanıdım sonra bir baktım kardeşim olmuş en sonsa candostum o benim Şebom işte tam karşınızda seni çok seviyorum Şebooooooooo hep kalbimdesin *
Özlem Demirkaya &*.*&
ŞİİRİN SİHİRİ tarafından 5/27/2015 10:04:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bilmek yakıyor zaman zaman çok yakıyor. Yine de vazgeçemiyor insan çok şeyden: Önce kendinden geçemiyor sonra umutlarını koparıp atamıyor. Yaprak gibi sürükleniyorsun başı boş ve koparılmış dalından. ve tutunacak yeni bir dal arıyorsun. oysa ki her şey zaten içinde ve yüreğinde mevcut hem de ilk günden beri. Canımsın. Yürek sesine hayran kaldım. Var ol Şebnemcim. BU GECE GÖKYÜZÜ IŞIL IŞIL. VE O YILDIZLARDAN HABER VAR BİZE. SEVGİMLESİN CANIM KARDEŞİM... YÜREĞİNE SAĞLIK.