(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gençliğimin en tutkulu sevgisiydi ... ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gençliğimin en tutkulu sevgisiydi ... ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seni anlayamıyorum...kendini senin içine yerleştirilmiş dile uzak hissediyorsun,kendini korkuyuyorsun..burnunun ucundaki mücizenin var olduğunu biliyorsun ama keşvetmeye hep 1 adım gerisiin...bu benim bi akıl oyunum vardı ya;hani şu camdan dışarı baktıran;ona döndü bu....gözünün alabildiği yerde gözünün ilk gördüğünün senolduğunu ispatlayan bir sürü cam var etrafında..ve onlarda da senin yansıman.....eğer istersen bu şiirin de her ne kadar güzel olsa da ,akem__005simgesinin altında çok ve çok etkili kelimeler dizgisi ,çok güzel kıtalar gösterebilirsin,senin dahi vay be ben neymişim diyebileceğin.......ruhun biraz yontulup,cilalanması lazıım..ve ben sende bu gücü görüyoruum.sen ruhunun marangozusun......ruhuna laf anlat artıık,biraz çılgın oluyorlar bu vakitlerde ,laf dinlemez oluyorlar...ama sen onu da yaparsıın...sen bedeninin de öğretmenisin..aynı zamanda!!!.....ona,şiire şekil verebiliyorsuun,kendini anlayıp dillendirebiliyorsuun...e daha ne....bu beceremediğim dil sıfatının alemi ne.....dedimya seni anlayamıyoruum...elinin; kalemle ve ruhunla daha çok baş başa kalıp birbirlerini anlayıp,ayrılmaz bir bütün olduklarını keşvedebilmesi dileğiyleee......emin ol onlar zaten sende.....sadece keşife izin ver...ve onlara destek çık......ve sen şiir yazmalısııın......bu yorumda yanlış bir kelime kullanıp kaarmaşıklığa yol açtıysam özür dilerim şimdidennnnn...ama içimden böyle bi akem__005e haykırmak geldii....duy beniii....herkese selam...
bence şiirlerinin ve şairliğinin bilincinde olman bile sana artı puanlar kazandırmış...şiirin de fena değil ama zamanla çok daha güzellerini yazacak kapasiteye sahip olduğun anlaşılıyor...kutlarım kaardeşim...selam ve sevgiler...Oktay öğretmen-Bafra
Her zaman olduğu gibi yaşananları yazmaya çalıştım , beceremediğim bir dille.. Şiir ...
Bozuklukların olduğunu biliyorum , ancak şiiri yazdıktan sonra düzeltmek adetim değil .. İlk yazılanlar kalır her zaman ... O anda yazılanlar ... ve inanıyorumki ilkler her zaman güzeldir, her bakımdan ...