’bilemedim’ eger bana sorsaydı mevlam sadece bu adada dogmak ve bu adada ölmek isterdim başka hiç bir dünya tanımadan sadece bu olsun derdim dünyam eger bana sorsaydı tabiki mevlam..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
^^ bilemedim ^^ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
^^ bilemedim ^^ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendimizle sorunumuz belli,kaçtıgımızı sandııgmız her yerde yine kaçamadıgımız kandimizle kavgalarımız,Misafirlik bitti bitecek artık bu dünyadaki handa,Yol hazırlıgı başladı yüreklerimizde. İyiki dualarımız var,iyiki Mevlamız var,yoksa sıgınacak yermi olurdu bu mezalim dünyada.. Recep bey kardeşim,daima iyiliklerle kalın,teşekkürleirmle selamlar.kolaylıklar olsun sizede..
Yaşlandıgımı fark ediyorum artık, sürekli uzaklarda hayallerim,sürekli bir yolculuga hazırlanış şekli,,kaçtıgımızı sandıgımız her yerde kaçamadııgmız kendimizle.. Macit bey kardeşim,yolcu oldugumuz belli degilmi bu misafirhane böylece.. Selam ve dualarım ile esenlikler dilerim kardeşime..
Gönlünüze saglık insanın sessiz bir adaya gidesi geliyor o zaman huzur bula bilirmiydik acaba hayalleriniz gerçek olur inşallah saygılarımla