İyilik, güzellik, doğruluk adına güne günaydın, cana merhaba dala, yaprağa, çiçeğe kurda, kuşa, böceğe esen yele merhaba; merhaba ey mavidünya güzel insanlar merhaba...
Dağ başında duman gök gürültüsü yağmur, şimşek, bulut merhaba, toprağın buğusuna tohumun güzellik uykusuna ipil ipil turkuvaz suların ’yeşil başlı gövel ördek’ beyaz kuğusuna suna boylusuna merhaba...
Merhaba güzel çocuk gözlerin boncuk boncuk; nazar değmesin sana girmesin tenine sayrılık gelmesin başına ayrılık merhaba yaşayan cana; ne güzeldir yaşamak yudum yudum, kana kana doyasıya her anına...
Hastane koridorları metrolar, hava limanları telaşla sağdan sola soldan sağa koşuşanlar, kıyıdaki balıkçılar yeraltında medenciler kazılan kömür, yaşanan ömür alınteriyle akan hayat, tüm emekçiler merhaba, merhaba çoban, merhaba sürü bahar geldi, koyun, kuzu haydi yürü...
İyilik, güzellik, doğruluk adına merhaba umut, merhaba sevdam merhaba yükselen direniş göndere çekilen bayrak merhaba bağımsızlık türküleri...
Gönlümün kelâmı kalemin selâmı üzerinize olsun ferah tutun içinizi nedir ki bencillik, esirgemek bir selâmı; darlığı yüreklerin, güne günaydın cana candan merhabayla son bulsun!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNE GÜNAYDIN, CANA MERHABA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNE GÜNAYDIN, CANA MERHABA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlümün kelâmı kalemin selâmı üzerinize olsun ferah tutun içinizi nedir ki bencillik, esirgemek bir selâmı; darlığı yüreklerin, güne günaydın cana candan merhabayla son bulsun!..
Merhaba ile mutlu olmak,az şikayet,çok şükür, çünkü kimse üzgün olmanı umursamıyor.Samimi, içten bir şiir.Mesajda güzel yerleşmiş anlatıma. Tema güzel,anlatım kalemin ustalığına yaraşır güzellikte,tebriklerimle.Saygı ve selamlarımla.
Kutluyorum kalemini
Yüreğin var olsun
_______________________________________________Selamlar