Allah Derken1
Allah Derken
Bana beni sordular benlik nedir unuttum Hak ka teslim oldum da, gözyaşımı kuruttum Ben benden içerdeyken hep döşümde soğuttum Sinelere har düşer katreler Alllah derken. **** Yüceler yücesine boynumu candan büktüm Gönül sırça saraymış, bilmezken ah küçüktüm Gir o ince kapıdan, gir deninceyse ürktüm Kalplerden zâhir kalkar zerreler Allah derken. **** Girdim dostlar bağına sunuldu baldan şerbet Mânâya daldıkçada gördükçe Nigâr sabret Rahmetle açtı güller, artık başlasın sohbet Gözlerden perde kalkar dilefgâr Allah derken. **** Gönül hun olur Allah derken zikreden diller Seherlerde inlerler, gül dalında bülbüller Gözlerden perde kalkar, kul maşuk diye inler Yıldızlar güle döner gâripler Allah derken. **** Nigâr Bedirhan |
Allah sizden razı olsun ve sizin gibi mümin din kardeşlerimizin sayısını artırsın ve dinimizi yüce Allh'ın'ın'ın(c.c.) emrettiği Hz. Muhammed Mustafa peygamlerimizin yolundan gitmeyi cümle İslâm alemine nasip etsin.
Öğretmenim Bu edebiyat platformunda yazan Necati kavlak adlı Emekli ast subay bir arkadaşım var. O arkadaşla telefon face... ile de iletişim halindeyiz. Cafer İskenderoğlu adlı bir yazar tanıttı. Yazarın Allah İle tanışmak ve Allah'a Yolculuk adlı kitaplarını aldım. Birisini bitirdim, diğerini hayli okudum. yazar Kur'an'ı Kerim'in ayetlerini Ledun ilmi ile tefsir ediyor ve dini konuları genişçe anlatıyor. İnternetiniz vardır haliyle o yazarın vaazları var internette. En azından ilgi duymanızı ve bu konuda sizin görüşlerinizi merak ediyorum.
Uzatmayayım. Ruhunuz ve kalbinizdeki Allah(c.c.) sevgisi bizlere de yansıyor bizin isterim.
Şiirleşen yüce gönül sesiniz hiç bitmesim. Allah(c.c) dualarınızı kabul etsin. Şiirleriniz ve dualarınız emperyalist ülkelerin sömürgesi durumunda inleyen Müslüman dünyasının uyanmasına vesile olsun inşallah.
Soylu gönlünüze, aile bireylerinize ve yaşadığınız topraklara selam ve sevgilerimi iletiyorum.