KARASEVDA Boşunamı bunca yıl özlemler, hasretlikler çekmişim ,Alev alev yanmışım sen diye, Uykularım firarda, aklım havadagezmişim yıllar yılı .... Verdiğin sözler, gülen gözler yalanmıydı.. yoksa; karşılıksız karasevdamıydı? Benimkisi....
Yıllarımı çaldın benden, gençlik nerede, Ruhmu bıraktın bende söyle... Seviyorum siye söylemlerin, Verdiğin sözler yalanmıydı...? Nasıl inanmışım bunca yıl sana.... Derler ya ; Aşıkın gözü kör, kulağı sağır olur, Gözlerimi kapadım göstermek istenilene, Tıkadım kulaklarımı söylenen sözlere. Karşılıksız ,Karasevda yaşamışım yıllar yılı..
Mecnun olmuştum, Çok geç anladım sonunda aklı başıma geldi.; geldi de, geriye kalan ömür belli.. Hiçmi için sızlamadı, yüreğin çarpmadı.. Artık çarpsa neolur, çarpmasa neolur, Sona yaklaştım ,heba oldu ömür, Bana kalan karasevdayla geçen,KOSKOCA ömür.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARA SEVDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARA SEVDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.