(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NASİHALT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NASİHALT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Gökyüzünde yalnız gezen yıldızılar, Yeryüzünde sizin kadar yalnızım, ..." Sayfanızı açtığımda bu şarkıyı dinlemeye başladım ve doğru sözlerle karşılandım.
Sayın Ustam... Ağacın doruklarında olduğu gibi, yalnızlığı; bizler seçmedik; her adım atışımızda yana ve geriye bakmadık ve bakmıyoruz... İnsan, inandığınca gayret eder ve başarabildiğince eser verir.
Bizler, kimse beğensin diye şiir yazanlardan, elbette değiliz. Gözümüz, Şehide sarılı Türk Bayrağı’ndan başka bir şey görmüyorsa; Kusurlu, Bizler değiliz... Kanımızın, dışa vuran gerçeğidir.
Biliniz ki, eklediğiniz her şiir, E-Posta adresime geliyor... Dernek çalışmalarımla yoğun günler yaşıyorum... Siz ve sizin gibi Değerli Ustalarımın eserlerini, bu ara seyrek okur oldum. Gönlüm, Güzel duygulu İnsanlarla dolu... Saygılarımı iletir, Selâm ederim.
"NASİHALT"
"Gökyüzünde yalnız gezen yıldızılar,
Yeryüzünde sizin kadar yalnızım,
..."
Sayfanızı açtığımda bu şarkıyı dinlemeye başladım ve doğru sözlerle karşılandım.
Sayın Ustam... Ağacın doruklarında olduğu gibi, yalnızlığı; bizler seçmedik;
her adım atışımızda yana ve geriye bakmadık ve bakmıyoruz...
İnsan, inandığınca gayret eder ve başarabildiğince eser verir.
Bizler, kimse beğensin diye şiir yazanlardan, elbette değiliz.
Gözümüz, Şehide sarılı Türk Bayrağı’ndan başka bir şey görmüyorsa;
Kusurlu, Bizler değiliz... Kanımızın, dışa vuran gerçeğidir.
Biliniz ki, eklediğiniz her şiir, E-Posta adresime geliyor...
Dernek çalışmalarımla yoğun günler yaşıyorum...
Siz ve sizin gibi Değerli Ustalarımın eserlerini, bu ara
seyrek okur oldum.
Gönlüm, Güzel duygulu İnsanlarla dolu...
Saygılarımı iletir, Selâm ederim.
Kadir Yeter. 27 ŞUBAT 2008 Çarşamba. TRABZON.