(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENDE DEĞİLİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENDE DEĞİLİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gurbetin en yürek titreten tanı kötü haber gelecek korkusudur lakin her ne olursa olsun bu kadar karamsar olma canım neleri kaybettik ama kaybettiklerimizle gidemedik her ne ise dert GELMİŞ GEÇMİŞ GİTMİŞ OLSUN HASRETLİ YÜREĞİNE KALEMİNE SAĞLIK BAŞARLARIN DAİM OLSUN SEVGİİİMLE.
Ayrılık acısı alev alev sarmış sarmalamış yüreği.Hasretlik ayrılık kavuşma özlemi de var şiirde .. Kafiyeli şiir yazmada ustalaştınız bun bağlamda şiirinizi ve yüreğinizi kutlarım saygımlşa
Kalenin daim ve kayim olsun arkadaşim hani bir türkü var ya bu da gelir bu da geçer kara gunduz gelir geçer ağlamasın gurbetbet gurbete selamlar saygilarimla yoluyorum
Hüzünlü bir şiirdi, yüreğin haykırışları mısralarda etkiliydi. Değerli kalemi ve bu nadide eserini yürekten Tebrik ederim. En içten selam ve saygılarımla.
Allah sabır versin belliki çok acı bir haber Rabbim şifa versin her halükarda hayat devam ediyor acılarla yaşamayı şinsan zamanla ögreniyor malesef selam ve dualarla sayğılar
MERHABA KARDEŞİM.ÇOK BÜYÜK BİR ÜZÜNTÜ GEÇİRMİŞ KAHRAMANINIZ VE ÇOK ÜZGÜN VE IZDIRAP İÇİNDE KIVRANIYOR. BU ACI ONU PERİŞAN ETMİŞ,YAKMIŞ KAVURMUŞ.İNŞALLAH SIKINTILARI ÇOK ÇABUK GEÇER VE ESKİ GÜNLERİNE DÖNER.İNSAN BAZAN ÖYLE ACILAR YAŞIYOR Kİ ÖLÜMDEN DE BETER.KEŞKE ÖLSEYDİM DAHA İYİYDİ DİYORSUN.AMA HEPSİ ALLAH TAN GELİYOR. HERŞEYE TEVEKKÜLLE KATLANIP ,SABIRLA BEKLEMEK LAZIM KARDEŞİM.ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ .KUTLUYORUM,SELAMLAR KARDEŞİM.