(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONRASI MALUM :)) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONRASI MALUM :)) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya bir gün ayrılırsak diyorduk, Sonra böyle bir şey olmaz deyip susuyorduk Evet, korktuğumuz oldu ayrıldık Sonrası malum, biz yok olduk… ............................................. .. ........................................... Zaman nelere ilaç olmuyorki unutmak adına.... Güzeldi.Kutlarım.
Eski resimlere bakarım, Gözlerim dolar ağlarım. Seni arar gözlerim, ellerim Hayallere dalar mazimde kaybolurum
Hatırlar mısın yağmurda ıslanırdık, Şemsiyelerimiz inadına açmazdık Doyasıya güler, yağmur altında gezerdik Sonrası malum, üşür hasta olurduk…
Kasımda sahilde gezerdik, Dalgaların sesini dinler hayal kurardık, Hadi olmadı denize girerdik Sonrası malum, üşür hasta olurduk…
Yazın güneşin altında otururduk Belki kalkar deli divane koşardık Sen top oynardın bense ip atlardım Sonrası malum, yorulur düşerdik…
Sinemaya gider çizgi film izlerdik Çocuklar gibi eğlenirdik Ve sen bir gül alırdın Sonrası malum, ben ağlardım…
Ya bir gün ayrılırsak diyorduk, Sonra böyle bir şey olmaz deyip susuyorduk Evet, korktuğumuz oldu ayrıldık Sonrası malum, biz yok olduk…
------------------------------------------------------------------ şiir bütünüyle güzel. ama bu kadar yürekten sevmek varken yok olmak neden.. sevgin hiç solmasın o bahar hiç solmasın yüreğinden.. sevgilerle..
Eski resimlere bakarım, Gözlerim dolar ağlarım. Seni arar gözlerim, ellerim Hayallere dalar mazimde kaybolurum bu saate, bu şiir. maziye döndüm... Sonrası malum, biz yok olduk… bu mısrayla hüzne koştum.
Sonra böyle bir şey olmaz deyip susuyorduk
Evet, korktuğumuz oldu ayrıldık
Sonrası malum, biz yok olduk…
.............................................
.. ...........................................
Zaman nelere ilaç olmuyorki unutmak adına....
Güzeldi.Kutlarım.
Sevgiler...