Yalnızlığa göğüs gere gere yürüdüm içime Özürsüz daha kaç gün ölebilirim öğrenmek istedim Her öğün acıktığım bu hayatı nerede bırakıp gidebilirim Bu sığınmacı nefeslenmelerden nasıl kurtulup Mihnet boyunduruğundan gönlümü alabilirim Bilmek istedim aklıma dökülen dünlerin haksızlığını Bi o kadar da yarınım olsa yine meccanen Yaşıyormuş gibi yaparak bir bir öleceğimi gidip söylemek istedim içime Ama dinletemedim Düşlerimin dişleri arasında çiğnenip durmaktayken Oğul hançeresinden sökülen bir ah olacağımı Ve nihayetinde hüsrana uğrayıp helakımın Avanesi bu dert türküsünü Dinletemedim
Kendimin içine girecek bir kapı bir yol Bir gerçek akıl arıyorum Kim olduğumun sırrı benim içimde Ne olduğumsa kabuğumun dışında Ben hikmetli iyiliklerin bir tarafıyım Bir tarafımsa katı bir zorluk Zahmetli yarın umudu Niye elimden tutan her kitabın içindeyim Niye ateşin hicret ettiği küller benim nefesim Niye gönülsüzlüğümü hikayeleyip duruyor mazi Ben mi istedim bu zamana saf tutmayı Ben mi saklanıyorum körlüğün gözlerine Buhtanım şiir olsun ki ben beni söylüyorum Bu sebebi giyinmeyen üryandır bana...
Kısas istiyorum Kısasda hayat varsa eğer Kısas istiyorum ey zaman senden Canıma can kanıma kan dünüme yarın istiyorum Bende öldürdüğün tüm umutlarıma bedel istiyorum Bakir niyetler ve kirletilmemiş zihin istiyorum Ben beni geri istiyorum Yeniden pür ü pak yaşayacağım ömür istiyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kısas İstiyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kısas İstiyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.