(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İt şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yoo o bizim bağlarda fino vardı çok sadıktı hatta küçükken beni kurtarmıştı....
ama diğeride alabaştı ,o ısıracaktı galiba, üzerime koşmuştu! Fino da koşunca çok korkmuştum , orda ahaliden biri bağırıyor çök çök diye niye ya dedim? tüm hızımla koşmaya devam . . . . Bi baktım ki Fino , alabaşın boynundan tutmuş mırıldanarak kızıyor!
O zamandan bu yana Fino benim sadık dostumdur....
Hocam Saygı ve Sevgilerimle
Esenkalın
MısraSevda tarafından 4/9/2015 4:10:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
saçma sapan birşey olmuş bu yazdığınız, anlatmak istediğinizi ben anladım, ama bir çok kişiye anlatamamışsınız, nasıl diyim, düzen gerek sözcüklere.. teşekkürler .
Ten desem bilmiyorum Eğer bahsettığiniz köpekse ben biraz tereddüt ederim hocam Köpekler sadıktır ama yaradılışı it olanlardan bahsediyorsanız eyvallah hoşça kalın
Nefsi doyumsuz ve acınası ne çok insan var iken sığınağımız düşler ve sahip çıktığımız değerler aslonan. Bu anlamlı paylaşıma yorum getirmekte zorlanmıştım ama her geçen gün karşılaştığımız ve yaşadığımız sıkıntılar olduğu sürece bir o kadar hayal kırıklığı yaşıyoruz ve aniden karanlık dağılabilmekte de... Yüreğinize sağlık değerli dostum. Kaleminiz daim olsun. sağlıcakla kalın.
Oysa köpekler iyi dost olurlar, aslında kötü olan insanlardır.ite yazık olmuş adı kötülükle anılmış! amacı her ne ise bir bildiğiniz vardır elbet.elinize saglık
çok güzel bir sözdü kardeşim. birinin ihtiyacı varken yardım et,ihtiyacı olmadığı zaman sana dönüp bakmaz bile.ben çok yaşadım,böylelerini çok gördüm.önce senden iyisi yoktur ,ama işi bittimi basar tekmeyi.çünkü artık efendidir ,hanımdır neyse.böyle kişilere karşı çok dikkatli davranmalıyız ki,ekmeği verirken kolumuzu koparmasın.söz çok güzeldi.nerden buluyorsun bunlaru.kutluyorum seni bu güzel sözlerin için kardeşim,selamlar.
Her varlığa yüce yaratıcı bir fıtrat yüklemiş İnsan kadar acımasız değildir hayvanlar çünkü onlar okşandığında düşmanlığı unuturlar oysa insan oğlu okşandıkça arsızlaşır yüreğine sağlık
türkü diyarı tarafından 4/4/2015 5:12:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Anlamlı doğru yarinde bir söz tebrikler hocam selamlar