(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET AKINTIDIR KAYITSIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET AKINTIDIR KAYITSIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sessizlik gözlerde girdap anafor düğümü sessiz sayısız kum tanesi göz yaşları ıssız suların hasretle akmasıdır kayıtsız şartsız ........... Hasret kayıtsız bir akıntıdır yürekte Gözyaşı yağmuru sonrası mavilerin en güzelidir kıyısız hüzünler Alaca karanlık düşlerden uykusuzlukla arınır gözler Kan tere karışır, gece güne Kayıtsız Şartsız Yeni bir tükeniştir hayat damar uçlarımızda...
"HASRET AKINTIDIR KAYITSIZ" başlığı ile şiir içine çekiyor okuyanı... Ve derin anlamlarla örülü dizeler bırakmıyor bir türlü, tekrar tekrar okutuyor...
Tebriklerim çok sevgili dost...
ARSLAN ailesine selam ve sevgilerimle, kutluyorum...
Bu gün şehitlere olsun ölümsüzlük!.. Dağlara akar,su olur ovalara akar,ondan engin deniz var bütün sular engenlere akar!.. Dağların karlarına inat açar çiçek KARDELEN!.. Tebrikler!.. AŞK ise engin denizden de engindir!.. Atatürk ve Mehmetçik AŞKI ile ölmeye değer diyor her vatansever!.. Saygı ve sevgilerimle kutlarım gönülden!..
ey kıyısız biraz yağmur sonrası çoğalt Gözyaşlarını çığlık at çavlan dökül............VE ÜSTAT BU YAĞMURLA NEMLENİR SON KİBRİTİM SİĞARAM KIRILMIŞ MAVİ DÜŞER GÖZLERİME MAVİ YIKAR YÜZÜMÜ ELLERİM HÜZÜN KOKAR AH DERİM AH GÜNEŞ AKŞAM VAKTİ YİNE MAVİYE KIZIL SAÇLARIN GİBİ DÜŞER EY YÜREĞİMİ BÜKEN HASRET EY İZMİRLİM ÖMÜR GÖZLÜM GELİP GELİP GİTME ARTIK DOKUN TENİME........Ey üstat şiirin etkisiyle hasret adına tebrik ederim saygı ve selamlarımla.
..KALEMİN SUSMASIN ŞAİRİM......YÜREĞİNE, KALEMİNE SAĞLIK.