(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞ AĞRISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞ AĞRISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba kardeşim,çok hoş bir şiirdi.ama baş ağrısı hiç hoş değil.bereket senin ilaç alınca geçiyor.benim gece gündüz demeden ,günlerce ağrıyor.ilaç da kar etmiyor.çok güzel değişik bir şiirdi.ömür boyu sağlıklı kalman dileğimle.bir daha hiç bir şeye balıklama dalma.selamlar.
Üstad o balıklama dalmak değilmidir, dipte ki resiftleri mercanları bize gösteren...Ve o diptir çoğu zaman yaşam sebebimiz. TEBRİK EDİYORUM. BAKİ SAYGILAR.
Hasretin ve özleminle, Gün be gün doldukça sevgin yüreğime, Bulamadım sensizliği ne bir çare. Çoğu zaman,tebessüm etsede dudaklarım, İçerim hep kan ağladı. Sensizliğin de kalbim, Şimdi param parça sevgilim. Gelir diye gözlüyorum yollarını, Sana sevgim aşktan da öte ! Sevgim,aşktan da öte. Aşktan da öte ,sevgilim...
Balıklama dalınca baş ve diş ağrısı olur selamlar............
Gönül gurbet ele varma
Ya gelinir ya gelinmez
Her güzele gönül verme
Ya sevilir ya sevilmez:
Demek ki baş ağrısı istemiyorsak bir güzele gönül vermeden önce iyi düşüneceğiz. Ya da katlanacağız baş ağrısına.