(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRK’ÜM BEN TÜRK. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRK’ÜM BEN TÜRK. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Soylu namımızdır şeref ile şan Damarımda kanım taşar Türk diye Mukaddes tarihte daim kahraman Vakur öz benliğim coşar Türk diye Mezar hazırdır düşmana her zaman Milletim ebedi yaşar Türk diye
diyerek bu gönül güzelliğine ben de katkıda bulunmak istedim.Kutlarım değerli dizelerinizi saygıdeğer hocam.
Değerli Kafkasi ,Yaratıcı bizi yeryüzüne farklı ırklarda yaratıp tanış olalım diye göndermiş.İnsanın bağlı bulunduğu ırkı sevmesi kadar doğal bir şey olamaz.Biz güzel bir ırkın çocuklarıyız.Ancak biz tüm insanları Yaradan dan ötürü de çok severiz.Yeter ki bize düşman olmasınlar.Milli duygularım her zamanki gibi bu güzelliğe ortaktır.Kutladım .Selam ve dua ile...
Değerli Kafkasi ,türk milletinin bir ferdi olmaktan ve milletini seven bir kardeşiniz olmaktan son derece mutluyum.Kadınlar ve erkekler vatanını sevmedikçe,birbirilerini kardeş bilip ülkelerinin iyiliği için çalışmadıkça bu ülkenin ferdi olmanın ne önemi var.Kötülük bizden uzak olsun.Değerli yorumun ve günümüzü kutlayan mesajın için çok teşekkür ederim.Vatan sahip çıkanları oldukça sahipsiz kalmayacaktır.selam ve dua ile...
Değerli kardeşim öncelikle Sekiz mart kadınlar günü olarak değil,365 gün olarak .Saygı değer Türk ve İslam olan kadınlarımızın ,sağlık ve mutluluk dolu bir yaşam sürmelerini dilerim
Peygamberimizin (Cennet annelerin ayakları altındadır) sözünün muhatabı olan kadınlarımızın değerlerini bilmeliyiz. Kadınlar gününüz kutlu olsun...
Bu anlamlı yorumunuz içinde teşekkür ederim.. Söylemlerimiz ahlâkımızın, aklımızın ve dini ölçülerimizin kıstasından geçirir, öyle söyleriz. Doğruluğuna inandığımız, doğrularımızdır. Bu doğruların; hırsızların, hainlerin, lüpçülerin dışında, milletimizin menfaatine olduğuna da inanırız… uyanlara da saygı gösteririz Riyasızız, özümüzde de, sözümüzde de mertlik vardır. Mertliğimiz ırkımızdandır. Irkımızı övmekte onurumuzdandır