(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL BAYRAM OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL BAYRAM OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk ve sevda üzerine yazılmış bir şiirdi.Aşkın ve sevginin dili olmaz oğlum.Bir bakış,bir gülümseme sevgiyi anlatmaya yeter. yeter ki gerçekten gönülden sev. bir şey varsa istediğin bu senin için değil, sevgili için istediğindir. Ondan O'nun adına istersin.O'nu daha sonsuz sevebilmek için istersin. Sevme özgürlüğünü istersin, kabul edilmesini istersin. İstersin ama bir gün gelir bu istekler de son bulur. Kendinden istersin artık. Sevgiliyi daha çok sevmek istersin kendinden.Onun yerine ölmeyi bile istersin.Ama sevgin karşılıksız kalmazsa. Kalırsa o zaman yandım anam türküsü çağırtır bu aşk insana.Yani neticede Sevgiliyle her şeyi göze almaktır sevmek. harika bir şiirdi.gönülden kutluyorum bu sevda şiirini.selamlar oğlum.
İçten duygular çok güzel yakışmış kaleme hocam....Eyvallah Beğeniyle okudum, Kutluyorum _______________________________________________Saygılar selamlar