(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUHTAR DELİ,BEKÇİ DELİ,BEN DELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUHTAR DELİ,BEKÇİ DELİ,BEN DELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli oğlum.hiciv tarzında yazdığın bu şiiri okurken,gülmekten kendimi alamadım.nerden buluyorsun böyle güzel konuları.hepsi çok enteresan konuları işliyorsun şiirinde.zaten gerçek şair şiirlerinde her konuyu işleyebilmeli.ben zannedersem oturduğun mekanda baya popülersin.çok güzel ve anlamlı bir şiirdi.kutluyorum.yüreğine sağlık.selamlar çocuğum.
hocam teşekür ederim yorumun için bu tarzşiirleri yaşadığım için daha güzel yazıyorum muhtarımız var şimdi kendisine deli kerem diyoruz deli de deli dolu tarzında biraz komik biraz eleştirilmesi gereken bir köyümüz var ben de eleştirilerimi böyle yapıyorum çoğu zaman mesaj yerine ulaşıyo allaha emanet ol dularımla...
Afralar tafralar bin türlü şekil
Her şeyimiz tamam biraz kıt akıl
Muhtar deli,bekçi deli,ben deli
Zaten her insanın bir deli yanı vardır.İçeriği sunumu ve Fon müziği yorumuyla
farklı konulu bir şiir.Beğeniyle okudum.Ramazan bey.selamlar.