Bir bakışla bağladın beni kendine Şimdi yaşıyorum sensiz,boş hayalin ile Vicdansız revamıydı benim gibi seven birine? Ağlıyorum şimdi sensizliğe,sessizliğe,gençliğime,geçmişime Kahretsin aklımdasın hala.Dilimden düşmeyen adın batsın.
Oysa ben seni kalbimin en derin köşelerine kazımıştım elimle Ne kadar nefret etsem de silemem,çünkü ben ölümüne sevdim tüm benliğimle Ben seni ekmek gibi aş gibi,gözümde ki yaş gibi,kardeş gibi,eş gibi tarifi mümkün olmayan bir halle sevdim.Adın batsın.
Kendi halimde biriydim nerden çıktın karşıma Türlü belaları açtın ağrımayan başıma Yine sen ihanet ettin el vurmaya kıyamadığım tertemiz aşkıma Kıraliçe yapmıştım kimsenin giremediği gönül köşküme Ne diyeyim bilmem,adın batsın.
Aşkımı ilmik ilmik bağladım zülfün teline Vuruldum,aldandım,yandım ben her haline Benim bu aşkımı koz diye aldın eline Bir başıma bıraktın ıssız sevda çölüne Kalleşlik yakışmaz hiçbir Allah kuluna Hayırsız,vicdansız,insafsız adın batsın.
Şimdi neye üzüleyim senin gidişine mi?canımın yandığına mı?sana nasıl kandığıma mı?deliye döndüğüme mi? Nereye adım atsam dört yanım çukur Ne edeyim bilmem görürler hakir Gözüme batıyor artık bu şehir Bu sevda bağrımı dalayan bir zehir Ramazan yüreğim yanıyor,dilimde gahir Adın batsın,adın batsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADIN BATSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADIN BATSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşık Ramazan Kardeşim serbest şiirde de iyisiniz.. Yine bu güzel sayfanıza ve şiir tütülü yanık yüreklere harika sevda kokan güler serpiştirdiniz Kutluyorum kaleminizi selamlar
çok teşekür ediyorum değerli yorumunuz için çoktandır sayfada göremiyorum facedede göremiyorum inşallah bi tatsızlık yoktur allaha emanet ol selamlar...
Aşkımı ilmik ilmik bağladım zülfün teline Vuruldum,aldandım,yandım ben her haline Benim bu aşkımı koz diye aldın eline Bir başıma bıraktın ıssız sevda çölüne
adın batsın...
güzel bir seslenişti... harika bir şiir dinledim... yüreğinize,kaleminize sağlık...
Kutluyorum kaleminizi selamlar
Sevo Can Çiöek