Meydanda ve köşede, tepede ve derede, Giderken önümüze, heykel ve resim gelir; Kalkınma, bağımsızlık… Bu ilkeler nerede? Evladıma resim ve heykel veresim gelir…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RESİM VE HEYKEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RESİM VE HEYKEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SAYGIN ÜSTAD KISA METRAJLI ŞİİRİNİZ GÜZEL BİR DÖRTLÜK. FAKAT NEDEN DEVAM ETMEDİNİZ.SANIRIM MESAJ NİTELİĞİNDE YAZDINIZ.ANLATMAK İSTEDİĞİNİZ GÜNÜMÜZÜN İLK FERRUH BAŞAĞA NIN GEOMETRİNİN PROBLEM OLARAK DEĞİLDE ,ESTETİĞİNİ ELE ALMIŞ BİR SANATÇI OLDUĞUNU OKUMUŞTUM...ONUN KATKILARIYLA GÜNÜMÜZE GELEN DEVLET RESİM VE HEYKEL SERGİSİNDE, İLK SANATÇI VE BUGÜNE GELEN SANATIMIZIN DEĞERİ BİLİNMEMEKTEDİR.VE DUYMUŞTUM ENGİN TÜRKER ÇOK KÜÇÜK YAŞLARDA HATTA 8 YAŞINDA SERGİ AÇMIŞ OLDUĞUNU...YURDIŞINDADA ETKİLİ BİR SANATÇI...ASLINDA BU TÜR BİLGİLER İNSANA ŞİİR YAZDIRIYOR......ARAŞTIRMACI BİR TARZINIZ VAR....DOĞRUSU DİKKATİMİ ÇEKTİ...BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM EFENDİM.....SAYGILARIMLA.........
RESİM VE HEYKEL
Meydanda ve köşede, tepede ve derede, Giderken önümüze, heykel ve resim gelir; Kalkınma, bağımsızlık… Bu ilkeler nerede? Evladıma resim ve heykel veresim gelir…
DERİN BİLGİLERE YOLUNUZ VE BEYNİNİZİN AÇIK OLMASI DİLEĞİYLE.........
RESİM VE HEYKEL
Meydanda ve köşede, tepede ve derede,
Giderken önümüze, heykel ve resim gelir;
Kalkınma, bağımsızlık… Bu ilkeler nerede?
Evladıma resim ve heykel veresim gelir…
DERİN BİLGİLERE YOLUNUZ VE BEYNİNİZİN AÇIK OLMASI DİLEĞİYLE.........