Ayrilik MesajiŞiirin hikayesini görmek için tıklayın İstemeden agliyorum kendi halime /cunku kendim sıkıyorum kendi kursunumu kendime/ seni dusunerek umutmak imkansiz gibi boyle/ ayirmak mumkun mu cerrahi bir yontemle/ oysa en muhim karar en yerinde karardi/ senden ayrilmak ve ebedi kurtulmak/ neyin gozyaslari bendeki gozlerin mi yoksa /benim icimde aglayanim senmissin oysa/ ne olur uzulme icimi bir harab ettin/ yikildim yaslandim nedir bu eziyetin/ ben seni unuttum ve kalbimden sildimde /ceza olsun diyemi halim tabi kilindi haline /oysa ne rahat cekip gidecektim oylece /elimi koluma sallayip/ kalbindeki butun sevgimi toparlayip /senden aldiklarimi sana geri verip/ benden aldiklarimi yakmani onerip /hatta baska bir sevgiliyle degistirip/ hak edeni bulmani tavsiye edecektim /sonra bana demistin demistin oguz hani yalniz birakmak baskasina kapi acmakti/ bende sana dedimki kapiyi actin coktan /yiktigin sevgimi var edemem ki yoktan. /Bu siir boyle biter/ bu sozler boyle biter/ belki diger sairler gibi manidar degil kelimeler/ amma ne yazik ki halime tercuman oİstemeden agliyorum kendi halime cunku kendim sıkıyorum kendi kursunumu kendime seni dusunerek umutmak imkansiz gibi boyle ayirmak mumkun mu cerrahi bir yontemle oyda en muhim karar en yerinde karardi senden ayrilmak ve ebedi kurtulmak neyin gozyaslari bendeki gozlerin mi yoksa benim icimde aglayanim sen misin ne olur uzulme icimi bir harab ettin yikildim yaslandim nedir bu eziyetin ben seni unuttum ve kalbimden sildimde ceza olsun diyemi halim tabi kilindi haline oysa ne rahat cekip gidecektim oylece elimi koluma sallayip kalbindeki butun sevgimi toparlayip senden aldiklarimi sana geri verip benden aldiklarimi yakmani onerip hatta baska bir sevgiliyle degistirip hakedeni bulmani yavsiye edecektim sonra bana demistin demistin oguz hani yalniz birakmak baskasina kapi acmakti bende sana dedimki kapiyi actin coktan yiktigin sevgimi var edemem ki yoktan. /Bu siir boyle biter bu sozler boyle biter belki diger sairler gibi manidar degil kelimeler amma ne yazik ki halime tercuman olamam/ ne zor; yaniyor icim ve de yazmak icimden gelmiyor... dedin ki bana beni bir kalemde silmissin oysa ne kalemler tukettim ugrunda idama aday sozum kalemim dar agcinda yasiyorum benim degil senin acinla.
İstemeden ağlıyorum kendi halime
Çünkü kendim sıkıyorum kendi kurşunumu kendime Seni düşünerek unutmak imkansız gibi böyle Ayırmak mümkün mü cerrahi bir yöntemle Oysa en mühim karar en yerinde karardı Senden ayrılmak ve ebedi kurtulmak Neyin gözyaşları bendeki gözlerin mi? Benim içimde ağlayanım yoksa sen mi? Ne olur üzülme içimi bir harap ettin Yıkıldım, yaşlandım nedir bu eziyetin Ben seni unuttum ve kalbimden sildim de Ceza olsun diye mi halim tabi kılındı haline Oysa ne rahat çekip gidecektim öylece Elimi koluma sallayıp Kalbindeki bütün sevgimi toparlayıp Senden aldıklarımı sana geri verip Benden aldıklarını yakmanı önerip Hatta başka bir sevgiliyle değiştirip Hak edeni bulmanı tavsiye edecektim Sonra bana demiştin Hani yalnız bırakmak başkasına kapı açmaktı Bende sana dedim ki kapıyı açtın çoktan Yıktığın sevgimi var edemem ki yoktan. Bu şiir böyle biter Bu sözler böyle biter Belki diğer şairler gibi manidar değil kelimeler Ne yazık ki halime tercüman olmam ne zor Yanıyor içim ve de yazmak içimden gelmiyor... |