(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEZARIN ÜSTÜNÜ OTLAR BÜRÜMÜŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEZARIN ÜSTÜNÜ OTLAR BÜRÜMÜŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölümü bekler gelecek kimsesi kalmayan. Doğduğumuzdan beri hiç kimse farketmez mi oysa,hep ölümü bekledik..ve kimsemiz yoktu zaten. Ya mizan?.. O da bizi bekler işte.. Zor işler..
Sanma ki cebine koyduğun kârdır Oyabildiğince oyduğun kârdır ’Hep bana râbbena’ hakkı inkârdır Hakkı bir bilenden sor derim sana.
Ne zaman baş yastığa düşer ayaklar yürümez olur işte o zaman farkına varılır geç kalınan doğruların ama ne fayda? çok haklı ibret alınası dizeler tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum Şaban bey değerli dost. selam saygımla.
Allah rahmet eylesin. ne kadar kendimizden uzak zannetsek te kaş göz arası ve kaçınılmaz gerçek Allah hakkımızda hayırlısınız versin çok güzel anlamlı olmuş usta kaleminize sağlık saygılarımla.
Zehra hanım, ben Antalya'da mezarlığın dibindeki yoldan Belediye otobüsü içinde geçer iken aklıma geldi böyle bir düşünce. Ancak aynı mezarlıkta iki ay kadar önce Antalya'lı Şair Metin Demirtaş'ı babasının koynuna defnettik, bir ay önce tekrar onun mezarını ziyaret ettim.
Sanırım duygularını şiire dönüşmesinin nedeni son kabir ziyaretimdir. Ölüm düşüncesi üstüne o zaman yoğunlaşmıştır. Saygılar.
Bir de, bu mezar-öbür dünya şiirleri genelde cehennemle cezayla filan korkutularak yazılır. (Kendi yazdığım bile öyle) Buradaki yaklaşım daha felsefik, insani boyut ve manayı ön plana alır şekildeydi. Yukarıda bahsettiğim tuzağa(bence ) düşmeden yazabilmeniz takdire şayan. Tekrar tebrik ederim.
ni.layt tarafından 2/6/2015 1:36:16 AM zamanında düzenlenmiştir.