(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAÇINCI KIŞTI UNUTTUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAÇINCI KIŞTI UNUTTUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bunca titizliğinize rağmen bazı dizelerin boyunun diğer dizeler ile aynı olması için ( bu size özgü bir tarz) uyak için anlamı feda ettiğiniz bariz göze çarpıyor. Oysa anlam uyaktan her zaman daha önemlidir. Bu nedenle doku uyuşmazlığı taşıyan dizeler var dörtlüklerde.
Mazi havası koklayan Issız saatler yoklayan Yılları ay ay çoklayan // bu dize örneğin anlam yönünde zorlamış çok Kaçıncı kıştı unuttum
Örneğin, bu dörtlükte rahat hareket edip de şöyle demiş olsa idiniz:
Geçmişten hava koklayan Sessizce gelip yoklayan İçinde bahar saklayan Kaçıncı kıştı unuttum
Gayem, şiirinizi yeniden yazmak değil, size anlatmak istediğimi kavratabilmek için düşünme yönteminizi çeşitlendirebilmektir. Elbette tercih sizindir. Bence bu dize boylarını eşit kılmak huyundan vazgeçseniz, dizeleriniz özgürlüğüne kavuşsa daha iyi olur.
Saygıyla...
Şaban Aktaş tarafından 2/5/2015 6:45:21 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mazi havası koklayan
Issız saatler yoklayan
Yılları ay ay çoklayan // bu dize örneğin anlam yönünde zorlamış çok
Kaçıncı kıştı unuttum
Örneğin, bu dörtlükte rahat hareket edip de şöyle demiş olsa idiniz:
Geçmişten hava koklayan
Sessizce gelip yoklayan
İçinde bahar saklayan
Kaçıncı kıştı unuttum
Gayem, şiirinizi yeniden yazmak değil, size anlatmak istediğimi kavratabilmek için düşünme yönteminizi çeşitlendirebilmektir.
Elbette tercih sizindir.
Bence bu dize boylarını eşit kılmak huyundan vazgeçseniz, dizeleriniz özgürlüğüne kavuşsa daha iyi olur.
Saygıyla...
Şaban Aktaş tarafından 2/5/2015 6:45:21 AM zamanında düzenlenmiştir.