sırtında yarı açık unuttuğun bir kapıdan gittim... senden çok uzağa...
(...)
önemsiz biliyorum. kendinden daha fazla ki ağından kurtarmak bir örümceği
imkansız/bu yüzden belkide…
ya kokun/sızarken ruhumun çatlaklarından kirlenirken bahar/solarken yaprakları dağınık bir oda/yarı açık perdeler ve sen ve gün sıkı sıkıya kapalı...
-oradasın değil mi? -aynısı gibi/sin değil mi? -bıraktığım gibi
bitmemişti henüz ve ikiye mecbur edilmemişti gözlerin b-akmak için diğerine geçiyorduk aşkın bir aşktan diğerine ve kuşlar kentini kuşatmıştı ebabil değil hayır… bildiğin serçe bildiğin kadardı senin kadardı senin bildiğin kadardı yani asla fazlası değil…
tüm yarım kalmışlığımızla eksik rüyalardan terli çarşaflara geçiyorduk bilindik zamanlardan bahsetmiyorum henüz eteğini katlıyor musun/diz kapağının üzerinden çözdün mü sorularının düğmelerini biliyorum pek önemli değildi aynı ben gibi değil mi? eskidi, sesin/nefesin/ellerin ve bakışındaki iksir parmak uçlarımı ısırmak neden bu kadar deli ediyordu beni? öğrenebildin mi bilmiyorum denizlerden/şehirlerden/kentlerden kendime döndüm
ki takip derin izler bırakmıştı ruhunda avın..
ben kimi öldürdüm sahi?
ve günler neden tekerrürden ibaret dağılmış bir kaç şeyi toplamak gibi çocukların oyuncakları
-orada mısın ve hala..
yaşam, sağlam temeller üzerinde şekillenir sevgili... derin bir boşluk/sınır bu kadar uzağımda kalmayı nasıl başardın
bak/bahar geldi fesleğen açtı bahçesinde komşunun ben, bir renk seçtim kendime...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir renk.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir renk.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman şiirsin kardeşim her zaman...İmgelerinin zerafetinden, çağrışımın o sonsuz uzamında yol alan duygusundan vücud bulmuş nitelikli bir şiirdi yine okuduğum. Teşekkürler paylaşım için.
Birkaç şiirinizi okuyup favori şairlerime eklemiştim sizi,her şiiriniz buram buram hasret kokuyordu sanki.bu sefer o kokuyu alamadım ya kavuştunuz sevgiliye ya aşk biraz azaldı bilemedim…yine de kaleminize sağlık keyifle takipteyim.
Her zaman şiirsin kardeşim her zaman...İmgelerinin zerafetinden, çağrışımın o sonsuz uzamında yol alan duygusundan vücud bulmuş nitelikli bir şiirdi yine okuduğum. Teşekkürler paylaşım için.
Var olsun emeklerin.Her dem saygımla.