Parıldar gözlerimde hayalin Islatır damlalar yanaklarımı,sensizim... Ne gelir ki elden? Ayrılığı seçmişken sen ... Rahat ver artık,ne olur çık yüreğimden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PINAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PINAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Parıldar gözlerimde hayalin Islatır damlalar yanaklarımı,sensizim... Ne gelir ki elden? Ayrılığı seçmişken sen ... Rahat ver artık,ne olur çık yüreğimden...
pınar dumlupınar (pınar dumlupınar)
Vurucu güzel dizelerdi şairimizi kutlarım.Yunus diyarından selamlar.
Parlasın gözler şemsin ışığı ile Irmaklar gibi çağlayan kelimelerinle Nur yüklü yüreğinle Akar gönülden gönüle Rüzgar olup eser gam yüklü bulutlarla...
Göz pınarlarından gözyaşı değil, Sanki aşk damlar, Sevginin cezası olurken müebbet ayrılıklar Tek görevi sevmek olan yürek bile kan ağlar ! Bir istifa etse yürekten içi sevda dolu zamanlar Belki de göz pınarları biraz olsun rahatlar Lakin göz yare bakar, pınarsa hep ona akar…..