(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hasan Kardeş, malum kişi ne veriyorum diye düşünmez, 3 yapın, beş yapın der... O kişi kar yağmış çam ağaçlarını da görmüyordur kesin... Çevresindeki koruma ordusundan dünyayı bile gördüğünü sanmıyorum.
Ya yedi sekiz Çocuğu olan Nasıl dayanır O zorluğa şaşarım ...
HASAN ÖZAYDIN (Hasan Özaydın)
Bildiğin gibi uzun zamandır siteye şiir koymadım bundan böyle yine beraberiz değerli kardeşimi özledim.Şiir ise çok güzel ve anlamlı bu kış kıyamet gününde Allah fakir fukaraya yardım etsin.Validenin ellerinden öperim puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Ya yedi sekiz Çocuğu olan Nasıl dayanır O zorluğa şaşarım ...
"Saldım çayıra,mevlam kayıra" Ya o çocuklar,yalın ayak,başı kabak sokaklarda büyüyerek,tinerci ya da kötü çocuklar olurlarsa.Çocukları iyi bir eğitim,güzel bir hayat sağlayamayacaksan,onları perişan bırakacaksan çok çocuğun aileye ve ülkeye ne yararı olacak.? İyi eğitim görmüş,meslek sahibi, nitelikli çocuk yetiştirmek önemli. Çoğu yoksul ailelerden gelen çok çocuk ve fukaralık terörizmi tetikliyor.Kısa ama anlam yüklü dizelerinize tebriklerimle. Saygı ve selamlarımla.
Allah onların ve tüm darda , zorda kalanların yardımcısı olsun.
Selam ve sevgilerimle.