(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
madalyonun öbür yüzü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
madalyonun öbür yüzü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çogu hececilerden çok daha duygu birikimi vardı şiirde ..biraz daha kısa ve öz olmalı hece şiirleri üç veya en fazla 4 kıta makbuldur..serbestte uzatabilirsin ... benim gibi.. :)
Kalemin daim olsun
madem bir gün gidecektin, kalbime yar niye girdin? beni böyle üzecektin kalbime yar, niye girdin?
cancağızım derdim sana. gönlümü serdim yoluna. şimdi kaldım bir başıma. çağlıyorum seller gibi.
yokmuş sende hiç değerim. ne hatırım ne de yerim. sevmediysen ne diyeyim; susarım yar lal’ler gibi.
son sözlerim sanadır yar! candan kopmuş canadır yar! kalbe yanmış kınadır yar! can dediğim duymaz beni?
madem bir gün gidecektin, beni gülüm niye sevdin? bir filimdin, bitecektin? beni gülüm niye sevdin?
madalyonun öbür yüzü bomboş durur, mahsun, sefil, sana varım erkek sözü yeter ki sen gelmeyi bil!
Kalemin daim olsun
madem bir gün gidecektin,
kalbime yar niye girdin?
beni böyle üzecektin
kalbime yar, niye girdin?
cancağızım derdim sana.
gönlümü serdim yoluna.
şimdi kaldım bir başıma.
çağlıyorum seller gibi.
yokmuş sende hiç değerim.
ne hatırım ne de yerim.
sevmediysen ne diyeyim;
susarım yar lal’ler gibi.
son sözlerim sanadır yar!
candan kopmuş canadır yar!
kalbe yanmış kınadır yar!
can dediğim duymaz beni?
madem bir gün gidecektin,
beni gülüm niye sevdin?
bir filimdin, bitecektin?
beni gülüm niye sevdin?
madalyonun öbür yüzü
bomboş durur, mahsun, sefil,
sana varım erkek sözü
yeter ki sen gelmeyi bil!