Bir an bile düşünme topla gönül evini, Hiç gelmemiş gibi ol, ilk geldiğin günde git. Can evinden vurarak garip sevda devini, Herkes gibi sırtını birden bire dön de git.
Elbette çabuk erir buz ateşin yanında? Kaç yolcu konup göçtü kaderimin hanında. Böyle kahpe dünyanın en sefil zamanında, Son treni kaçırma, ilk vagona bin de git.
Bu kaçıncı kovulmam sevdanın okulundan, Irmaklar senin oldu pay aldım çakılından, Madem paslı kılıçlar bir kere çıktı kından, Döne döne vurarak son defa da önde git.
Yolun açık alnın ak gözlerin mutlu kalsın, Mevsimleri yok eden yüreğin kutlu kalsın. En acı sözler bile içimde tatlı kalsın, Unutulmaz sevdamı büyük küfür san da git.
Unut gitsin her şeyi, bir çizgi çek ahtına, Yine çıktı ayrılık sevdamızın bahtına. Hayalini bırakıp gönlümdeki tahtına, Merdiveni kırmadan cismin ile in de git.
Verem olmuş gönlümü bırakıp dertten derde, Peşin sıra ömrüme çekilsin siyah perde. Hazırlığı önceden yaptığın son seferde, Gidenlerin peşine takılarak sen de git.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN DE GİT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN DE GİT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bağrılıp çağrıldığı kızıldığı için, yemek oyuncak gibi hayâtî gerekleri elinin tersiyle iten, reddeden, küskün kırgın bir çocuğun yetişkin bir versiyonu idi "git" diyen sanki :)
Zorunlu ihtiyaçlara tahammül sınırında teslim bayragını çekecek afacanımız gibi, yetişkinimizde muhtemelen "Gitme" diye seslenecektir daha sonra!
Hazin bir şiirdi diyecekken "hüzünsüz şiir olmaz" düşüncesi geçti aklımdan!Diyeceğim yinede:Hazin bir şiirdi.
Elbette çabuk erir buz ateşin yanında? Kaç yolcu konup göçtü kaderimin hanında. Böyle kahpe dünyanın en sefil zamanında, Son treni kaçırma, ilk vagona bin de git.
Nacar hocam şiir sizin kaleminiz de ve kelamınız da devleşiyor.