Üç basamak merdiven İç içe billur kafes, Çıkan ayaklar düşün, yürekler rüyan olsun. Dokunuş içten gelir, ruhun bilsin hak nefes, Dudaklar sükuttadır, inayet ziyan olsun.
Hakikat memesinden sağılmış süte benzer, Siyah, beyazyıldızlar benlikte yerin olsun. Dil ki kaygan bir mahlûk, bal olmuş cet’e benzer Işıktan vadilerin, Ferhat’a Şirin olsun.
Parmaklar ufku tutmuş, yürek hazdan ötede, Bulduğu şerbet tadı, dilinde enis olsun. Yarım ay hilal kaşın, sadece senin dilde, Kürede fal okuyan, elvandan munis olsun.
Gizlemeye gerek yok, gözler hakikat söyler. Koyu camlar ardından, seyreden gönlün olsun. Bedenler hiç olsa da, Ruhsar tahkikat eyler, Beyaz mavi karışık atlaslar, tenin olsun.
Sırrı Furkan yar olup, göze sürmeden varlık, Şah ince mile dönüp özünde ferin olsun. Benzemek ister insan, söze erdiren varlık, Hak üzere birliğin, ati de benin olsun.
Yerden halı kayıyor, nereye gider bir sor, Mizanı yar bildiğin, közün ile bir olsun. Diz çöküp baş secdede, maziyi künhüne yor. Hiç içinde hiçlikte senliğin tekbir olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
707- RÜYA Ki HİÇ DEĞİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
707- RÜYA Ki HİÇ DEĞİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.