(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kısa söz 3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kısa söz 3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insanın sevgiye ihtiyacı vardır...doğuştan başlar...anne sevgisi, baba sevgisi, kardeş sevgisi ve en sonunda karşı cinse olan sevgisi...bunlar eksik olduğunda yoksunluk içine girer ve ıstırap çeker...
yaradana iman etmek, yaradanı zikretmek, insanın bu ihtiyaçlarını karşılar mı, yoksunluk duygusunu tatmin eder mi, açlığını doyurur mu ?
misal mide açlığı çeken bir insanın allahı anmakla midesinin doymayacağı gibi...
allahı anmak kalbin iman etme, tapınma ihtiyacını karşılar ve bu konuya mahsus tatmin yaşatır...
şiirin bana düşündürdükleri bunlar oldu yanılıyorsam doğrusunu öğrenmekten memnuniyet duyarım.
Bedendeki her organın kendine göre bir çeşit tatmini söz konusu. Göz görmekle, kulak işitmekle tatmin oluyor. Dilin tatmini tat ile, mideninki gıda ile. Kalbin ise en büyük ihtiyacı, iman
Dünyadaki hiç bir şey,makan mevki,rütbe,dünyevi aşk,muhabbet,sevgi onu doyuramıyor.
Bu fânî dünyaya razı değildir. Çünkü kalp “ebed ebed” arzusu ile sermedî bir hayata müteveccihtir. Onun nihayetsiz arzularını ve emellerini sermedî bir bekâdan gayrı bir şey tatmin edemez.
yaradana iman etmek, yaradanı zikretmek, insanın bu ihtiyaçlarını karşılar mı, yoksunluk duygusunu tatmin eder mi, açlığını doyurur mu ?
misal mide açlığı çeken bir insanın allahı anmakla midesinin doymayacağı gibi...
allahı anmak kalbin iman etme, tapınma ihtiyacını karşılar ve bu konuya mahsus tatmin yaşatır...
şiirin bana düşündürdükleri bunlar oldu yanılıyorsam doğrusunu öğrenmekten memnuniyet duyarım.