Kadın severse söker alır kalbini ölmezsin acıdan bir orman yakar gözlerinde yine de çığlık çığlığa açar gökyüzü gözlerinin maviliğini düşlerine
Kadın severse sevdiği için yıkar kenti bir koca buz dağı çözülür çöllerinde sen boğulduğun suyu görmezsin
Kadın severse umudun bereketiyle okşar yarınlarını bir dilim ekmek bir damla su olsa da katığı ölmeden çıkılan sabahın sevinçlerinde asar gölgesine nar ağaçlarını
Kadın severse izin vermez hiç bir sevinç kuşunun içinde ölmesine
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadın severse.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadın severse.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadın sonsuz bir güneş gibi sever; Sanki her şey onun etrafında döner, Yüzü aydınlık, yüreği sımsıcak… Sevgi dağıtır herkese kucak kucak. Heyecanı vardır, aşk doludur, Onunla gidilen yol, mutluluğun yoludur.
Oku İsmailoğlu Mustafa YILMAZ ustayı ? Sayarken bir bir, dilin de sevgi çemberi, Vatanın da ki bu unutulmuş yerleri Sen de onu ruhunla iyi tanı ?! Bak sana, sen görmeden daha göz etti, Cennet mekan o "Göz başı !" Birde, Bizzat görünce düşün orasını Nasıl övecektir duy kendisinden, Adı geçen güzellik orasını burasını...
İlgi çekitiriyor anlattığı gezilik yerleri İsmail hocamızın bu vatan sat-hı mealleri Kutluyorum engin şair yüreklerini !!!..... ---- 27.12.2014 – Adana
İsmail Hakkı GÜRCANOK (ONATCA) ----------Güzel bir şiire, Güzel bir insanın şiiriyle selamlıyorum...
"Kadın severse" Erkeğin yüreği erişir göğe ! Kadın sevmeye devam etmezse, Korkar kimi erkek düşeceğim diye yere
Ve kanatsız uçar erkek belki de, Kadın müsaade ederse bir tek buseye. Neden olmasın ki, İkisinin de hisleri uygunsa birbirlerine Girmedikten sonra, İhanet denilen şey aşk defterinin o kara listesine Hem yüzyıllardır süregelen aşk savaşı da biter böylelikle ?...
Ya aşk kadını bırakırsa, Aşk erkeğinin allerini birden bire Ya eğer inatla sevdiği kadına Tutunursa erkek düşersem boğulurum belki diye O zaman biter o aşk tam orada ikisi içinde Kadın da, erkek de, Muhtaçtır birbirlerine özetle Hayatın kitabı böyle Anlaşmaları ikisinin de çıkarınadır bence...
Güzel şeyler yazmışsınız aşk litaratürüne ! T E B R İ K L E R İ M L E !!!!!.....
Onatça tarafından 12/26/2014 2:06:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sanki her şey onun etrafında döner,
Yüzü aydınlık, yüreği sımsıcak…
Sevgi dağıtır herkese kucak kucak.
Heyecanı vardır, aşk doludur,
Onunla gidilen yol, mutluluğun yoludur.
Tebrikler sevgiler...:)