(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇIRAK KUMPAS KURAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇIRAK KUMPAS KURAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine İskenderun !... Yine şiirlerin şiiri yürek dilinde Vatan kokusu girdimi teninin en diblerine Binlerce İskenderun olsa da devamında Sönmez içinde ki memleket sevgisi yine...
Yine zerafet !... Yine estetik !.... Yine usta kalem değmiş örgüsüne !... Okuyanı da getiriyordu kendine ???...
Sevgili ustam; keyif aldım, çok güzeldi, emeğinize, yüreğinize sağlık, tebrikler... Ustam, sayfanızda, memlekete özlemin anlatıldığı en güzel şiirlerden iki tanesini okudum, teşekkürler, sağ olun... Sevgi, saygı ve selamlarımla, esen kalın…
İskenderun (1-2 )şehrengiz şiirinize tebriklerimle. Şehrengiz yazmak elbette hem edebi bir birikim,hem de o şehir hakkında genel kültür ister.Şehrengizin amacı o şehri övmek ve tanıtmak görevi de üstlenmektedir.O şehrin tarihini,geleğini,örfünü,âdetini,folklorunu ve uygarlıktaki yerini takdir etmek lazımdır ki,gelecek nesillere kalan bir eser meydana gelmiş olsun. Selam ve saygılarımla.