(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Babam ÇETE’deydi, ÇETE'ydi... Toros’lar da ki gençliğini, Fransızları, Almanları ve İtalyanları Toroslar da mezara gömerek geçirdi ! Onlardan geri aldılar bu çileli ülkeyi Bugünün gençliğine hediye etti !...
Yüce Meclis o günlerin kahramanlarını aleni övdü, Ve hepsini de İstiklal Madalyasına layık gördü…
Babam’dan bilirim ki, Toroslar da kıran kırana döğüşen ÇETE’lere Kahraman denmişti ve de öyleydi…
Gazi Antep, İslahiye, Kahraman Maraş, Adana ve oraların tüm yöresi Zaten kimi şehit, kimi de gazi !... Özgürlüğümüz, onurumuz, Hepsi o kahraman ÇETE’lerin eseri… ---- 28.12.204 - Fethiye
İsmail Hakkı GÜRCANOK (ONATCA)
------------- Bir gönül dostunun şiiriyle selamlıyorum iyi insanları...
Sevgili ustam; Büyük keyif aldım, kutluyorum. Emeğinize, yüreğinize sağlık. Ayakta alkışı sonuna kadar hak eden bu güzel eserinizi bizlerle buluşturduğunuz için size çok teşekkür ediyorum. Sevgi, saygı ve selamlarımla, iyi günler…
Kaleme has dizeler mükemmeldi keyif aldım okurken Kutluyorum kalemini Yüreğin var olsun _______________________________________________________Selamlar saygılar