(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖVÜNME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖVÜNME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa ama anlamlıydı usta dünya Petrol şehleriyle anlaşırken senin anlaşamadığını anlayamadım.......)))))) Kutluyorum güçlü kalemi, keyif aldım okurken Yüreğin var olsun _________________________________Saygılar selamlar
Herkes,çocuklarla anlaşmaktan ve iyi bir dünya bırakmanın öneminden bahseder.Oysa ki; daha önemli bir şey vardır, dünyaya katıksız duru iyi çocuklar bırakmak...Sözde,özde güzeldi dizeler,tebriklerimle.Saygı ve selamlarımla.
Sayın üstat; Demek ki kısaca, Anlaşamazmışsın sen asla ! Şu bizim, Petrol kralı Araplarla !!!...
Petrolüm de yok, madenim de Dostluk adına, Tüm aradığınız dostluk vasıfları Mevcuttur şu şahsım da Lakin ben emekliyim, Bir gıdımlık bir maaşımla !..
Latife bir tarafa Kısaca, Petrolden çok değerlidir daha da, Hatta şu vefasız hayattan da, Arzettiğiniz o mana da, Bütün çocuklar, Altından da kıymetlidir bir insana...
Zaten, Söz zenginisin sen de Kendin az söz ediyorsun, Bize çok şey düşündürüyorsun Bizi düşünce zengini yapıyorsun, Ve tüm T E B R İ K L E R ' i alıp götürüyorsun Bizlere de karşılığında hep hoşnutluklar sunuyorsun !!!...
Onatça tarafından 12/22/2014 4:37:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tüm dünya çocuklarıyla anlaşırım yeter ki karınları petrole, madene aç olmasın.
Yüreğine sağlık Sevgili Hasan Hocam.
Selam ve sevgilerimle.