80 yıllık bir ömrümüz var, sağlıkla yaşarsak o da en iyi ihtimalle.. 20 yıl kendimizi büyütmekle geçti, 20 yıl da çocuklarımızı büyütmekle, Yaşamak için 40 yıl kaldı bize, 40 kelimelik bir şiir eder o da sonsuz zamanda en iyi ihtimalle..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
40 kelimelik şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
40 kelimelik şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiir türüne pek uymamış, bence siz bu tür duyguları nesir türü yazma ihtiyacından kaynakladığı içi yazıyorsunuz, bence bu tarz basit denilebilecek dörtlükler yazacağınıza kendinize mektuplar yazın, anı yazın, hikaye yazın....çok daha güzel olacak içinizdeki şiir kimliğini daha kolay ortaya çıkaracaksınız.... bir okuyucu olarak bana sizi okumak zor geliyor bir bakıyorsun çok iyi bir şiir zirvedesin bir bakıyorsun basit bir dörtlük diptesin....lütfen okuyucularınızıda düşünün.
Bu yazdığım şiir 40 kelime ile derdimi anlatma fikrinden çıkmıştı o yüzden hiç edebi gözle bakmadım ama bahsettiğiniz kadar kötü de gelmedi bana ilk okuduğumda inanin