(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünya... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünya... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili ustam; Benim için yazdıklarınız inanın beni çok mutlu etti, size teşekkür ediyorum. Üstatlık kim biz kim? O işler bizden hayli uzak görünüyor. Naçizane karalama çabamızın sizin gibi değerli dostlarca takdiri bana fazlasıyla yetiyor. Karınca kararınca derler ya bizim ki de o hesap...
TUTUN BENİ ............. Bıktım usandım yarıştan Yenik çıktım bu savaştan Boylucayım bir karıştan Doldurmayın sakın beni .............
Selam ve saygılarımla...
Çağlar ABDAL tarafından 12/12/2014 9:33:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili üstadım, Güzel bir yoldayız, Bu yolda ne ilk, Ne de sonuncuyuz...
Naçizane bende pek tahsil hayatım olmamasına rağmen kendi çapımda yüreğimden geçenleri kelimelere aktarmaya gayret ediyorum. Belki çok büyük bir edebi değeri olmayabilir kelimelerimin ancak az ve öz kelimelerle duygularımı dile getirmeye çalışıyorum. Beğenileriniz için çok teşekkür ediyorum.
Sayın Üstadım, şiirlerimi beğendiğinize sevindim, siz şair üstadlarımın beğenisi bana güç vermektedir. Siz büyüklerimin yanında bizler daha yolun başında sayılırız. Tekrar teşekkür ediyorum sevgi ve selamlarımla
Benim için yazdıklarınız inanın beni çok mutlu etti, size teşekkür ediyorum.
Üstatlık kim biz kim? O işler bizden hayli uzak görünüyor. Naçizane karalama çabamızın sizin gibi değerli dostlarca takdiri bana fazlasıyla yetiyor. Karınca kararınca derler ya bizim ki de o hesap...
TUTUN BENİ
.............
Bıktım usandım yarıştan
Yenik çıktım bu savaştan
Boylucayım bir karıştan
Doldurmayın sakın beni
.............
Selam ve saygılarımla...
Çağlar ABDAL tarafından 12/12/2014 9:33:55 PM zamanında düzenlenmiştir.