(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞÜNDÜM DE KİMİ KOYDUN YERİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞÜNDÜM DE KİMİ KOYDUN YERİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzakta olsanda sen her zaman yanımdasın, Damarlarım sen atar, dolaşırken kanımdasın, İbadetim Yaradana, sen ki mübarek anımdasın, İnsanız beşeriz şaşarız, düşünüp de bileyim? HakanKURTARAN Tebrik ederim Saniye hanım. Güzel şiirinizi okuyunca bunları yazıverdim. Saygıyla...
Hüzün şiir de kalsın ablam... Hasret şiir de kalsın ablam... Duygular rotasını şaşmış...Kalem dizginleyememiş içinden çağlayanları Fırtına boran olmuş..
saniye hanım Duygu dolu çok güzel tadında bir şiir okudum sevgili arkadaşım Hayrunisa hanım da usta yorumuyla haz katmış her iki.güzel yüreği kutlarım.kaleminiz hep var olsun.
Şiir ve yorum dört dörtlüktü Kutluyorum dost kalemleri keyif aldım okurken/ dinlerken Kalemin daim olsun ______________________________________Saygılar Selamlar
Saniye ablam yine harikulade bir şiir okudum duyguyu hissettiren mısralardı şiir adına her şey vardı nihayetsiz tebriklerime sonsuz saygılarımı ekliyorum
Seven yürek sesi hüzünlüydü dizelerde...Sana selam vermiyorsa,selam verdiği bir başkası vardır kesin...:) Üzülme canım desem de kurğu güzeldi...Muzurlu yapmadan duramam biliyorsun canım arkadaşım güzel yürekli dost çok sevgim ile...Tebrik ederim..
Sevgili ustam; Çok hoştu, keyif aldım. Tek kelime ile muhteşemdi. Ayakta alkışlıyorum, tebrikler. :)) Elinize, emeğinize o güzel yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun. Bu güzel eserinizi bizlerle paylaştığınız için size teşekkür ediyorum. Sevgi, saygı ve selamlarımla… Esen kalın…
"BİRŞEY DİYECEKTİM...... SİZ ANLAYIN (Allah'ım YALANI VE HARAMI YAKMIŞ.)"
---------------------------------Saygı ve selamlarımla...