almak istediyse eğer o senden her istediğini alır arsız bir dilenci gibi sırnaşır fayda etmez yalvarış yakarış haykırış, öfke ve sinir, felek vurmaya başladı mı darbeler üstüste gelir...
her gün ayrı bir dert bulaştı taşkınlarını bırak yüreğimin dağlar oynadı yerinden uçup giden duman ile rüzgâra bıraktım kendimi, rahmet bildim gözümden akanı bulut bildim göğe çıkanı...
ateşin bırakmadı yakamı Eyüb’ün sabrı ile bekledim, bekledim, bekledim; gül değil, kül bastım yaralarıma...
sonsuzun içinde bir nokta kayboldum var ile yokta düş’tüm; düştüm parçalandım, uçtum, uç’tum sivrildim hem dorukta hem koruktaydım dolandım kendi halinde ay gibi güneş gibi ufuktaydım...
eridim ve erdim zamanla; yunus oldum, okyanus oldum evreni saran cam bir fanus oldum...
gözümden baksan özüm görünür özümden baksan gözün görünür yer ve gök; evrenin ahengi aşkımızın rengini bürünür...
desen ki bana şimdi menzil nedir iniş çıkış, düzlük ve yokuş, bunca gelgit arasında geçip giden zaman neyin nesidir, hepsi yüreğindeki aşk dediğin bir gönül efsanesidir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK DEDİĞİN BİR GÖNÜL EFSANESİDİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK DEDİĞİN BİR GÖNÜL EFSANESİDİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum kalemi üstat, keyifle okudum
Yüreğin var olsun
________________________________________Saygılar