(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DALDIM UFUKLARA DAĞLARI AŞTIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DALDIM UFUKLARA DAĞLARI AŞTIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorumunuz için teşekkürler değerli Şükran hanım. Ben bunları yazarken bestesi ile birlikte yazıyorum. Fakat duygu ve düşünce yoğunluğundan ve gerçek ozanlara az verilen değerden dolayı olanaklarımız kısıtlı, keşke hepsi ile tek tek uğraşacak maddi olanaklarımız olsa, bestelerimizi aranjörler kanalıyla yayınlayabilsek? Fakat medya kanalları üste para vereni sahneye alıyorlar.
Devletin de kimlere ne destek sağlayıp, kimlere köstek olduğu ortada. Bu ülkede sanata ve sanatçıya karşı düşmanlık besleniyor daha çok...
Daha dün Antalya'da ANSAN gibi bir mekanı sanatçıların elinden zorla Tomalar ve çevik kuvvet ile kuşatarak aldılar. Belli ki paralı birine rant uğruna kiraya vereceklerdir...
Bir kişiye Bin odalı saraylar yaptırılırken, yüzlerce sanatçıya bir odalı mekanı çok gören anlayış ne menem bir anlayıştır? Oysa o mekanda saz çalıp türkü söylemişliğim, şiirler okumuşluğum ve başklarnı dilemişliğim, bilmediğim çok şeyi öğrenmişliğim vardır. Orada eğitici kurslar etkinlikler düzenlendi. Dünyaca ünlü yazarlar şairler oraya geldi, sergiler açıldı. Belediye başkanları kendi reklamalar için sürekli çelenklerini gönderdiler her açılışa!!!
Söylenecek söz çok fakat ceremesine verecek para yok, içler acısıdır gerçek sanatçıların hali. Dünya çapında ünlü bir piyanist F.Say'ı Antalya'dan kovduran kim diye bir araştırsanız arkasında yine aynı odaklar çıkacak?!
Alkışlıyorum kalemini
Yüreğine sağlık üstat
____________________________________________Selamlar saygılar