kahroluyorken aralık ayının ortasına doğru ancak aralanıyor nefretin kapısı sipsivri bir bakışla gaddarca çakılıyor birdenbire yüzüme beni çökertiyor işte o anda büzdürerek dizlerimi kor bir yangının hışmıyla yalayış ta ki geçişi kustuğu tüm nefreti işletti verdi ruhumun en alt tabakasına dek kasıtsa kasıt kinse kin nefretse nefret sevgin koptuysa ki bırak da git hiçbir şey hiçbir zamansevgisiz olmaz ki …
birlik ışıklarının yandığı yerde de ortalık karartılmaz ki bu sen olamazsın ben bende değilim ki peki kimler giriverdi aramıza belki de döküntülerdir son hamlede ki hiçte bakamadık sarıldığımıza çökertti üstümüze tüm yaşantımızı akıp durarak gözlerden sel gibi gider mi içimizin ta içini paralarken mazi atimiz de hiç görünmüyor yoksa çokta ırak mı …
içimize işlerken yüreğin hissiyatında ki sitemler çıkmaz bir sokak sonuna takılı kalmıştı sevgimiz bir geri dönüş ne mümkün hiç yok ki iz boynumuzu bükük bıraktı ağyar eller yargısız bir infaz gibi kalakaldık ortalık yerlerde biz bir kaosun yağmuru altında olmadığımızı kim diyebilir ki sıra dışı bir işlem bizimkisi söylemler de hep saçma gelmişti zaten cümleler çırpınışlarım batakta gibi boş boşunaydı tüm can havliyle debelenmeler …
deprem varı iliklerime dek işledi tavırlar yüreğimin tam orta yerinden vurdu o anlamsız sözler tüm tenimden terler fışkırırken unut denen yerde ki kahrolan bir buyruk ipe çekilmemek artık bir an meselesi sorumsuz bir yaşamı çırılçıplak soyunca nereye varılır bana sen uyumsuz bir elbise gibiydin zaten dar gelmiştin üstüme ruhumu tamamen söküp de aldın vicdanın ile düşüncelerin arasında ki köprü de geçit vermeyen bir namert bekliyor bak aslı astarı yitirtmeden geçiş yasak! şartı ilen ...
sonuç sonuç mu hiç ne olacak ki köhne bir köşede eli ensesine bağlı bir adam duruyor ve çömelmiş bir halde de oturuyor boşta kalmış olan tüm emeklerinin meşakkatlerin in üstünde içten kavrularak hüngür hüngür-de ağlıyor…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kahrolmak neye yarar ki… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kahrolmak neye yarar ki… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar.., Üsfadim cok güzel bir duygu yogunlu olan Yürek sesinizi Misralariniza aktarmi$iniz.. Hüzünlüydü sonuc.. Kaleminiz daim olsun.. selam ve saygilarimla...
Ne denilebilir, ne söylenir ki. Hoyrat rüzgarlar esmiş, güzelim nadide bahçeyi tarumar etmiş, viranelik olmuş adeta otag. Yürek sesiniz hep böyle güzel ve anlamlı yankılansın ki, rüyalar kadar o güzel bahçelere hoyrat rüzgar bir daha uğramasın. insanlar paylarına düşeni alsın, hoyrat rüzgarların esip fırtınaya dönüşmelerine meydan vermesinler. sizi sevgi ve saygılarımla kutluyorum değerli dost şairim, sayın Atmaca. kemal polat
sonuç sonuç mu hiç ne olacak ki köhne bir köşede eli ensesine bağlı bir adam duruyor ve çömelmiş bir halde de oturuyor boşta kalmış olan tüm emeklerinin meşakkatlerin in üstünde içten kavrularak hüngür hüngür-de ağlıyor…
(05.12.2014) AZAP…
Yüreğine sağlık üstadım yine dolu dolu harika bir şiir dökülmüş kaleminden Bir yol gibi okuyanı nice bilgilere eriştiriyor bu kalemi içte kutlamak geliyor ve kutlarım ALLAH yolunu açık etsin Selamlarımla
Kahrı yazmak zordur hocam, Gönlünüz sızım sızım ,yaşamak zor ama katlanmak her gün bize düşen..Mısralarınız o zorlugu kaydetmiş.gönlünüze saglık..selam ve dua ile kalın..
Sevgili ustam; Keyifle okudum. Tek kelime ile muhteşemdi. Emeğinize, yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun. Bu güzel eserinizi bizlerle paylaştığınız için size teşekkür ediyor, en kalbi duygularımla sevgi, saygı ve selamlarımı sunuyorum. Esen kalın…
Ne seni tanır oldum ne de kendimi. Biz böyle değildik bin seneden beri. Oynadılar geneteklerimizle, Ben neyim,sen nesin belli değil... Tebrik ederim saygılarımla.
birlik ışıklarının yandığı yerde de ortalık karartılmaz ki bu sen olamazsın ben bende değilim ki peki kimler giriverdi aramıza belki de döküntülerdir son hamlede ki hiçte bakamadık sarıldığımıza çökertti üstümüze tüm yaşantımızı akıp durarak gözlerden sel gibi gider mi içimizin ta içini paralarken mazi atimiz de hiç görünmüyor yoksa çokta ırak mı
Bu kalem beni susturdu öylece baktım ya ben çok duygusalım yada şiirler bana kendimi anlatıyor kalemin içinde kendini bulmak gibi özel çok özel şiir içinde kaybolup ışıkları söndürdüm kendime zaten yarın kalmış aydınlıktan bana ne Depremler gülen yüzde yaşanmıyor hep içimizde yaşanan depremler Geri dönüş hangi sokak lambasına çıkar kör karanlık dünyada son ne mi olacak kurumuş yaprak gibi yalnız bir köşede sessizce AĞLAMAK çok sevdim ben bu kalemi tebrikler işte kaleme duygular böyle yansır
Üsfadim cok güzel bir duygu yogunlu olan Yürek sesinizi Misralariniza aktarmi$iniz.. Hüzünlüydü sonuc..
Kaleminiz daim olsun..
selam ve saygilarimla...