(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Var Oldum, Keşkelerimde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Var Oldum, Keşkelerimde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa öz ve anlamlıydı severek okudum Kutluyorum güçlü kalemi Yüreğine sağlık Kalemin daim olsun _________________________________________Saygılar selamlar
Ah be Melek hn. Duygu yogunlugu ve guzel bir serzeniş.. ama insan bazen oyle hisseder. Oysa herkes oldurur sevdigini korkaklar kacarak yurekliler kilicla.. cok etkilendim keske keskelere hukumlu olmasaydik. Saygilar.
"Sağ elin, Sol ele faydası yok" Böyle hayatlar sayılmayacak kadar çok "Tırnağın varsa kendi başını kaşı" Lakin dost bilinenlerin dostluğa karnı tok ! Düşeceğim diye hayatını karartma Devam et yoluna, Ve var mutluluğa ! Azmin karşısın da hiç bir güç durmaz alimallah ! İsyan eden insan mutlak işler bir günah ! İnsan bu, düşerde kah, kalkarda kah ! Düşmez kalkmaz bir Allah !!!...
T E B R İ K L E R !!!!....
Onatça tarafından 11/26/2014 2:48:54 PM zamanında düzenlenmiştir.