(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk-ı belâ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk-ı belâ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kıskanmak noksan sıfat değildir.Cenabı Allah kendinde olan bir çok ismi kullarına okyanus dan bir damla nispetinde vermiştir.Mesela Anneye verdiği şefkat gibi.
peygamber efendimizin de (s.a.v) hadisi şerifi vardır.Şüphesiz ki allah (c.c) kıskanır.
örnek;Eğer evladını çok seversen onun elinden sana bir tokat vurabilir.Bu kıskanmasından dır. Genelde de aşk lar acı sonla biter :)) buda kıskanmasındandır
kıskançlık hangi manada kullanıldı bilemiyorum...benim kıskançlıktan anladğım noksan bir sıfat olduğu, hastalıklı bir duygu olduğu...bu pencereden baktığımda noksan sıfatlardan münezzeh bir yaradanın kıskanmayacağına inanıyorum...
kıskançlık benim düşünce dünyamda hiç hoş olmayan bir duygudur çünkü bu sebepten dolayı çok canımı yaktılar...kıskançlığı Allah' a yakıştırmakta zorlanıyorum...
kıskanmak noksan sıfat değildir.Cenabı Allah kendinde olan bir çok ismi kullarına okyonustan bir damla nispetinde vermiştir.Mesela Anneye verdiği şefkat gibi.
peygamber efendimizinde hadisi şerifi vardır.Şüphesiz ki allah kıskanır.
örnek;Eğer evladını çok seversen onun elinden sana bir tokat vurabilir.Bu kıskanmasından dır.