YALNIZ BENİM BİLDİĞİM, YALNIZ BENİM YAŞADIĞIM, ÇOK DERİNDE ÇOK ACILARIM VAR. KİMSEYLE PAYLAŞAMAM. BEN HER GECE GİZLİ GİZLİ AĞLAMAZSAM UYUYAMAM!
BENİM HAYATIMA BAHAR HİÇ GELMEZ. YA HAZANI YAŞAR BOYLU BOYUNCA YA KARAKIŞTADIR UZAN UZADIYA. BEN HER MEVSİM YAPRAK DÖKERİM. KIŞ UYKUSUNDAN UYANAMAM.
BENİM GÖNLÜMDE HİÇ MELTEM ESMEZ. ÜŞÜR DURURUM ZEMHERİ AYAZINDA KARAKIŞIN KAR BEYAZINDA. TİTRER ELLERİM YÜREĞİM TİTRER. BEN HER BAHAR YAPRAK DÖKMEZSEM BEN OLAMAM!
BENİM HAYATIMA HİÇ BAHAR GELMEZ DÖRT MEVSİM YAPRAK DÖKERİM HAYATI BU HALİYLE DE SEVERİM SEVMEZSE EĞER BU YÜREĞİ BEDENİMDEN SÖKERİM.
SENSİZLİK KADERİMSE GÜLÜM VE BU TALİHSİZLİK SENSİZLİĞİMDENSE SES ETMEM İÇİME ATARIM. VARSA DAHA YOLLA ŞİKAYET ETMEM SİNEYE ÇEKERİM.
BENİM HAYATIMA BAHAR HİÇ GELMEZ HER MEVSİM HAZAN TADINDA YAŞANIR. ÇORAK TOPRAKLARA DÖNERİM TİTREK BİR MUM ALEVİ GİBİ AZALIR SÖNERİM
BEN SEVDA SAVAŞLARININ MAĞLUP KOMUTANI BEN ÇOK SEVİLENLERİN EN ÇABUK UNUTULANI HAZANA ADANMIŞ HÜZÜN CANIM DÖRT MEVSİM YAPRAK DÖKEN CANIM İNSANLIĞIMDAN KOPUYORUM AZAR AZAR İNSAN KALSAM NASIL TAŞIRIM BUNCA TALANI...
BENİM HAYATIMA BAHAR GELMEZ; DÖRT MEVSİM KARAKIŞTA GÖNÜL YORGUN, KALP KIRGIN ZAR ZOR YAŞIYOR KARDA, KIŞTA GÜN GÜNDEN KÖTÜ GELİYOR BİRAZ DAHA ÇÖKÜYORUM HER ÇIKIŞTA! BUNCA HENGAMEDE HALA AYAKTAYSA GERÇEK BİR DELİ İNSAN. ÇORAK SEVDA TOPRAĞINDA BEN, DUYGUSELİ İNSAN!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUYGUSELİ İNSAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUYGUSELİ İNSAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.